Γερμανικά ΜΜΕ: Ενεργειακή αυτάρκεια για 40 νησιά με το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης

Γερμανικά ΜΜΕ: Ενεργειακή αυτάρκεια για 40 νησιά με το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης

Γερμανικά ΜΜΕ: Ενεργειακή αυτάρκεια για 40 νησιά με το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1515 ΦΟΡΕΣ

Ρεπορτάζ στο δημοσιογραφικό δίκτυο Redaktionsnetzwerk Deutschland εστιάζει στα σχέδια της ελληνικής κυβέρνησης να μετατρέψει 40 ελληνικά νησιά «σε πρότυπα αυτάρκειας ως προς τον ενεργειακό εφοδιασμό, πράσινης οικονομίας, ψηφιακής καινοτομίας και βιώσιμης κινητικότητας». 

Όπως αναφέρει ο Γερμανός δημοσιογράφος Γκερντ Χέλερ στο άρθρο του «καθιστώντας τα νησιά ενεργειακές πηγές που εκπέμπουν μικρές ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα, είναι κάτι που θα ενισχύσει την Ελλάδα να πετύχει τους στόχους της στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (NECP)». 

Τα νησιά αυτά παράγουν μέχρι τώρα το ρεύμα τους κυρίως με γεννήτριες ντίζελ – μία από τις πιο αναποτελεσματικές και επιβλαβείς για το περιβάλλον μεθόδους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, παρατηρεί το δημοσίευμα. 

Επιπλέον, «οι γεννήτριες ντίζελ των νησιών τοποθετήθηκαν εκεί προ δεκαετιών, κάτι που τις καθιστά επιρρεπείς σε βλάβες, οδηγώντας σε συχνές διακοπές ρεύματος. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο τα νησιά αυτά πρόκειται τώρα να γίνουν ενεργειακά αυτάρκη με πράσινη ενέργεια».

Πηγή: DW - Χρύσα Βαχτσεβάνου

Διαβάστε ακόμη

Πέντε συλλήψεις σε ένα 24ωρο για εμπρησμούς από αμέλεια σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Αττική και Ρόδο

Αγορά εργασίας στην εποχή του ΑΙ: Ποια επαγγέλματα επηρεάζονται ήδη, ποια αντέχουν στην επόμενη μέρα, δείτε λίστα

ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Από την πρώτη Κυριακή θα εκλέγονται δήμαρχοι και περιφερειάρχες

Μία κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές!

«Καλάθι» ΔΕΘ: Οι παρεμβάσεις που εξετάζει η κυβέρνηση και οι ομάδες που μπαίνουν στο επίκεντρο

Ενισχύεται το ΕΚΑΒ με δύο ελικόπτερα για να "χτυπηθούν" οι ελλείψεις στα νησιά

ΜΙΔΑ: Το ψηφιακό «μάτι» της ΑΑΔΕ στα ακίνητα με πρόστιμα έως 1.000 ευρώ