Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank προσφέρει το Workshop “Digital Marketing”

Η  ΕΠΟΤ Tourism Think Tank προσφέρει το Workshop “Digital Marketing”

Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank προσφέρει το Workshop “Digital Marketing”

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 920 ΦΟΡΕΣ

• Για τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχεία • Το Σάββατο 2 Μαρτίου στη Νέα Πτέρυγα του Νεστοριδείου Μελάθρου

Η Επιστημονική Ομάδα Τουρισμού οργανώνει το “Digital Marketing Workshop, για τουριστικές επιχειρήσεις και ξενοδοχεία”, στη Ρόδο, το Σάββατο 2 Μαρτίου 2024 στη Νέα Πτέρυγα του Νεστοριδείου Μελάθρου.

Το Σεμινάριο προσφέρεται δωρεάν στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων με συνδιοργανωτές το Europe Direct της ΑΝΔΩ Α.Ε. και το Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης.

Ορισμένες πληροφορίες του προγράμματος:
- Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 4 ½ ώρες, από τις 10.00 έως τις 14.30. Προσέλευση στις 09.30. Τηρείται σειρά προτεραιότητας (50 θέσεις). Η εγγραφή πραγματοποιείται ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο epot.e-marketingcenter.gr

Απευθύνεται σε στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ξενοδοχείων, σε νέους και επαγγελματίες που αναπτύσσουν την επιχείρησή τους με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι θεματικές του σεμιναρίου θα αναπτύξουν από το Α έως το Ω, όλα όσα χρειάζεται ο συμμετέχων για να ξεκινήσει και να θέσει τις βάσεις για επιτυχία στο ψηφιακό μάρκετινγκ στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Εισηγητές είναι τα εκλεκτά μέλη της ΕΠΟΤ Tourism Think Tank:
Ο Κύρος Ασφής είναι digital marketing consultant με μεγάλη εμπειρία (Ant1 Group, new media, Hellas On Line), με ειδίκευση στον χώρο Φιλοξενίας και διακρίσεις για την καινοτομία και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Είναι εισηγητής του Hospitality Digital Marketing course, ΙΕΚ Delta 360 seminar, αρθρογραφεί σε ενημερωτικά sites σχετικά με τις τελευταίες τάσεις του digital marketing για τον ξενοδοχειακό κλάδο και είναι ομιλητής σε εκδηλώσεις.

Η Χρυσάνθη Λαρδοπούλου, entrepreneur & CEO E-Marketing Center, με όραμα να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναβαθμίσουν την ψηφιακή τους παρουσία, εργάζεται στο ψηφιακό μάρκετινγκ και στο σχεδιασμό Ιστοσελίδων και Ηλεκτρονικών Καταστημάτων. Απόφοιτη Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδικότητα τα Πληροφοριακά Συστήματα και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν είναι μεταξύ άλλων, Digital Marketing Professional από το ALBA.

Ο Γιώργος Σκιαδόπουλος εργάζεται ως eCommerce Category Manager στην Skroutz. Τα τελευταία 10 χρόνια, έχει διατελέσει στέλεχος μεγάλων εταιρειών σε θέσεις που αφορούν αμιγώς στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Digital Marketing. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου “International Tourism Management” του Πανεπιστημίου Surrey & έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά εκπαιδευτικά προγράμματα στον κλάδο του Τουρισμού.

Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank (www.epot.gr) είναι ένας ανεξάρτητος, εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός, κοινωφελής οργανισμός που απαρτίζεται από επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς και έχει ως αποστολή την διάχυση ιδεών και επιστημονικά τεκμηριωμένων θέσεων, προτάσεις και λύσεις σε θέματα που αφορούν τον κλάδο του τουρισμού και τη επικοινωνία και παρουσίαση τους σε περιφερειακό, εθνικό, διεθνές επίπεδο. Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – TOURISM THINK TANK» (ΕΠΟΤ), προσεγγίζει τον τουρισμό ολιστικά με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών και επιχειρήσεων σε αρμονία με το περιβάλλον.

Διαβάστε ακόμη

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του ΚΓ’ πολιτιστικού συμπόσιου της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών

Καταδίωξη και σύλληψη δυο διακινητών από το Λιμεναρχείο Ρόδου

Ξεναγοί: «Σθεναρό όχι» στο νομοσχέδιο που υποβαθμίζει το επάγγελμα

Σε λειτουργία το «Ψηφιακό Μητρώο Μελών Λεσχών Φιλάθλων»

Διαγωνισμός για την προστασία των ακτών σε Σορωνή και Καλαβάρδα

Απόφαση για επιστροφή χρημάτων εξαιτίας της πυρκαγιάς στη Ρόδο

Τροχαίο ατύχημα πριν από λίγο στην περιοχή Τραουνού

Έκτακτη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ρόδου