Άγγλος έκλεψε δύο κινητά

Άγγλος έκλεψε δύο κινητά

Άγγλος έκλεψε δύο κινητά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 965 ΦΟΡΕΣ

Σε φυλάκιση 6 μηνών με τριετή αναστολή καταδικάστηκε χθες από το Μονομελές Αυτόφωρο Πλημμελειοδικείο Ρόδου, 19χρονος Άγγλος για δύο κινητά που αφαίρεσε από μπαρ του νησιού μας.

Σύμφωνα με τη δικογραφία που έχει σχηματιστεί, ο αλλοδαπός βρισκόταν χθες και διασκέδαζε σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην πόλη της Ρόδου, μαζί με άλλους θαμώνες. Λίγο πριν τις 4 τα ξημερώματα χθες συνελήφθη μετά από καταγγελία που έγινε για κλοπή δύο κινητών τηλεφώνων, τα οποία και βρέθηκαν στην κατοχή του.

Ο 19χρονος αλλοδαπός συνελήφθη και με τη δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος του, παραπέμφθηκε στο αυτόφωρο, όπου κρίθηκε ένοχος και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 6 μηνών με τριετή αναστολή.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Τρεις συλλήψεις για ναρκωτικά

Ρόδος: Σύλληψη 27χρονου για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

Σύμη: Σύλληψη 55χρονου για κακομεταχείριση ζώου

Ρόδος: Σύλληψη 42χρονης για διάθεση ναργιλέ σε ανηλίκους

Ρόδος: Σύλληψη δύο ατόμων για διαρρήξεις σε σταθμευμένα οχήματα

Ρόδος: 35χρονη κατηγορείται για εκμετάλλευση ανηλίκου σε επαιτεία

Παρίσταναν τους λογιστές κι άρπαξαν χρήματα και κοσμήματα στην Κάρπαθο

Ρόδος: Στο εδώλιο δυο άτομα για κατοχή ναρκωτικών