Μεγάλη ταλαιπωρία λόγω ακινητοποίησης φορτηγού στην Παναγία Τσαμπίκα

Μεγάλη ταλαιπωρία λόγω ακινητοποίησης φορτηγού στην Παναγία Τσαμπίκα

Μεγάλη ταλαιπωρία λόγω ακινητοποίησης φορτηγού στην Παναγία Τσαμπίκα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2237 ΦΟΡΕΣ

Μεγάλη ταλαιπωρία για τους οδηγούς που κινούνται αυτή την ώρα επί της Ρόδου – Λίνδου καθώς στο ύψος κοντά στην εκκλησία της Παναγίας Τσαμπίκας έχει ακινητοποιηθεί λόγω βλάβης, φορτηγό εμποδίζοντας την ομαλή κυκλοφορία.

Το περιστατικό συνέβη πριν από περίπου μία ώρα, όταν το φορτηγό που κινούνταν στην περιοχή, άρχισε να βγάζει καπνούς. Άμεσα κλήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία, η οποία όμως δεν χρειάστηκε να παρέμβει καθώς η φωτιά ήταν μικρή και έσβησε γρήγορα. Ωστόσο από το φορτηγό που με τη βλάβη που υπέστη δεν μπορούσε να κινηθεί και είχε μείνει στη μέση του οδοστρώματος, δημιουργήθηκε σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα για τα διερχόμενα οχήματα, κυρίως από το ρεύμα προς Λίνδο. Επίσης στο οδόστρωμα υπάρχουν και λάδια τα οποία θα καλυφθούν από ροκανίδια για να μην υπάρχει κίνδυνος για τους οδηγούς που διέρχονται από το σημείο.

Πάντως στην περιοχή έχουν σπεύσει αστυνομικοί του Τμήματος Τροχαίας Ρόδου και του Τμήματος Αρχαγγέλου για τη διευθέτηση της κυκλοφορίας και των προβλημάτων που έχουν προκληθεί.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ/GOOGLE MAPS

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.