Στρατηγική για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος

Στρατηγική για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος

Στρατηγική για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 186 ΦΟΡΕΣ

Την κατάρτιση σχεδίου με τους βασικούς άξονες της στρατηγικής για την online προώθηση και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου, αναλαμβάνει η εταιρεία “NOVUS MIND LIMITED”.

Το σχέδιο θα λάβει υπ’ όψιν του:
(α) Τις συνθήκες που επικρατούν στη διεθνή τουριστική αγορά και

(β) Το διαθέσιμο ψηφιακό υλικό – περιεχόμενο (content) που διαθέτει σήμερα η Περιφερειακή Ενότητα Δωδεκανήσου.

Με βάση τα παραπάνω και ανάλογα με το στάδιο της διαδικασίας λήψης απόφασης του δυνητικού επισκέπτη (consumer decision making journey) η εταιρεία θα διαμορφώσει:

1. Σχέδιο με βασικούς άξονες προώθησης και επικοινωνίας. Οι άξονες αυτοί θα αποτελέσουν τις κατευθυντήριες γραμμές πάνω στις οποίες θα βασιστεί το επικοινωνιακό περιεχόμενο (communication content) που θα δημιουργήσει η όποια εταιρεία επικοινωνίας (digital marketing agency) αναλάβει να υλοποιήσει την καμπάνια, ή ο όποιος αναλάβει τη δημιουργία περιεχομένου.

2. Media plan (πλάνο μέσων) που περιλαμβάνει την επιλογή των κατάλληλων δράσεων και online μέσων επικοινωνίας, τον χρονικό προγραμματισμό της καμπάνιας επικοινωνίας ανά μέσο και την ποσοστιαία κατανομή του διαθέσιμου προϋπολογισμού μέσων, που θα καλύψει κατά το μέγιστο την περίοδο έως και το Δεκέμβριο 2024.

Το mediaplan θα αποτελέσει τον οδηγό με βάση τον οποίο θα υλοποιηθεί η καμπάνια από την όποια εταιρεία επικοινωνίας (digital marketing agency) αναλάβει να υλοποιήσει την καμπάνια.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, τα στελέχη της εταιρείας θα βρίσκονται στη διάθεση της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου για την παροχή τεχνοκρατικής άποψης και συμβουλευτικής γνώμης σε συναφή με το τουριστικό marketing θέματα όταν και εφ’ όσον τους ζητηθεί.

Η σχετική σύμβαση που υπεγράφη ανάμεσα στην περιφέρεια και την εταιρεία έχει μέγιστη χρονική διάρκεια 90 ημερών, ενώ το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 30.000 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Τουριστική προβολή της Ρόδου και της Κω

Κρουαζιέρα: Zητείται νέο εθνικό σχέδιο

Συνάντηση του Προέδρου Γιάννη Παπαβασιλείου και αντιπροσωπείας της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου με το Δήμαρχο Αλέξανδρο Κολιάδη

52 κρουαζιερόπλοια πρόκειται να καταπλεύσουν τον Ιούλιο στη Ρόδο

Τουρκική... απόβαση στα ελληνικά νησιά | Πάνω από 50.000 Τούρκοι σε λίγες ημέρες

Δεν θα χάσουν τις διακοπές τους στη Ρόδο οι Τούρκοι τουρίστες

Έντονο ενδιαφέρον από επιχειρήσεις τουρισμού στη Ρόδο για προσωπικό

Airbnb: Προσέφυγαν στο ΣτΕ οι εταιρείες βραχυχρόνιας μίσθωσης