Κασσελάκης: «Βατερλώ Γεωργιάδη η περιοδεία στα νοσοκομεία – Νόμιζε ότι θα πάει στα Δωδεκάνησα για πρωινό σόου»

Κασσελάκης: «Βατερλώ Γεωργιάδη η περιοδεία στα νοσοκομεία – Νόμιζε ότι θα πάει στα Δωδεκάνησα για πρωινό σόου»

Κασσελάκης: «Βατερλώ Γεωργιάδη η περιοδεία στα νοσοκομεία – Νόμιζε ότι θα πάει στα Δωδεκάνησα για πρωινό σόου»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 876 ΦΟΡΕΣ

«Νόμιζε ότι θα πάει στα Δωδεκάνησα για πρωινό σόου και ηλιοθεραπεία» σχολίασε με δηκτικό τρόπο τον υπουργό Υγείας ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Με μια σκωπτική δήλωση, μέσω X, ο Στέφανος Κασσελάκης επέλεξε να σχολιάσει την περιοδεία του Άδωνι Γεωργιάδη στα νοσοκομεία των Δωδεκανήσων, συνεχίζοντας έτσι την πολιτική σύγκρουση με τον υπουργό Υγείας.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επισημαίνει στην ανάρτησή του ότι δυο συνεχόμενες χρονιές έκανε περιοδεία στα νησιά του Αιγαίου «και είδα από κοντά τα τεράστια προβλήματα του ΕΣΥ, την εγκατάλειψη, την έλλειψη υποδομών, την υποστελέχωση, την υπερπροσπάθεια των γιατρών και των νοσηλευτών που παλεύουν μόνοι, χωρίς κράτος».

«Το ναυτικό Βατερλώ που ζει καθημερινά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής του. Είναι όλο δικό του»

«Ο Άδωνις Γεωργιάδης νόμιζε ότι θα πάει στα Δωδεκάνησα για πρωινό σόου (“Χρήστο γράφε”) στα νοσοκομεία και μετά ηλιοθεραπεία. Δεν ήξερε την οργή που υπάρχει. Το ναυτικό Βατερλώ που ζει καθημερινά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής του. Είναι όλο δικό του».

Μάλιστα, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ συνόδευσε τη δήλωσή του και με βίντεο από την περιοδεία του υπουργού Υγείας, στο οποίο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο νοσοκομείο της Ρόδου εξηγεί με ένταση και θυμό από την κούραση τα τεράστια προβλήματα σε ένα δημόσιο νοσοκομείο, το οποίο ειδικά κατά την καλοκαιρινή περίοδο ασφυκτιά και από τον μεγάλο αριθμό επισκεπτών.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη

«Ιούνιος 2023.

Μάιος 2024.

Πήγα δύο συνεχόμενες χρονιές περιοδεία στα νησιά του Αιγαίου και είδα από κοντά τα τεράστια προβλήματα του ΕΣΥ, την εγκατάλειψη, την έλλειψη υποδομών, την υποστελέχωση, την υπερπροσπάθεια των γιατρών και των νοσηλευτών που παλεύουν μόνοι, χωρίς κράτος.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης νόμιζε ότι θα πάει στα Δωδεκάνησα για πρωινό σόου (“Χρήστο γράφε”) στα νοσοκομεία και μετά ηλιοθεραπεία. Δεν ήξερε την οργή που υπάρχει.

Το ναυτικό Βατερλώ που ζει καθημερινά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής του. Είναι όλο δικό του».

Πηγή: in.gr

Διαβάστε ακόμη

Πέντε συλλήψεις σε ένα 24ωρο για εμπρησμούς από αμέλεια σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Αττική και Ρόδο

Αγορά εργασίας στην εποχή του ΑΙ: Ποια επαγγέλματα επηρεάζονται ήδη, ποια αντέχουν στην επόμενη μέρα, δείτε λίστα

ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Από την πρώτη Κυριακή θα εκλέγονται δήμαρχοι και περιφερειάρχες

Μία κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές!

«Καλάθι» ΔΕΘ: Οι παρεμβάσεις που εξετάζει η κυβέρνηση και οι ομάδες που μπαίνουν στο επίκεντρο

Ενισχύεται το ΕΚΑΒ με δύο ελικόπτερα για να "χτυπηθούν" οι ελλείψεις στα νησιά

ΜΙΔΑ: Το ψηφιακό «μάτι» της ΑΑΔΕ στα ακίνητα με πρόστιμα έως 1.000 ευρώ