Αργύρης Αργυρού: Στη δίνη απελπισίας ο Αρχάγγελος λόγω κακίστης υδροδότησης

Αργύρης Αργυρού: Στη δίνη απελπισίας ο Αρχάγγελος λόγω κακίστης υδροδότησης

Αργύρης Αργυρού: Στη δίνη απελπισίας ο Αρχάγγελος λόγω κακίστης υδροδότησης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 722 ΦΟΡΕΣ

Γράφει o Αργύρης Αργυρού
του Νικολάου

Πέρασαν περίπου δεκαπέντε έτη, τότε που έγινε η αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης, εκ του αποτελέσματος μέχρι και σήμερα το έργο απέτυχε.

Στον χρονικό ορίζοντα από της αρχικής εκτέλεσης του έργου αρχίζει και η εντός εισαγωγικών μαρτυρική ζωή των κατοίκων. Οι βλάβες διαδέχονται η μία την άλλη με συνεχή έκρηξη των σωλήνων, όπου ο Αρχάγγελος κατάντησε ένα βομβαρδιστικό τοπίο.

Επί δέκα έτη, εγώ προσωπικά, περιοχή «Κάστρο», όπου διαμένω, μία ημέρα νερό την άλλη παύση. Αυτή τη στιγμή έχει διακοπή και μέσα σε οκτώ ημέρες που κάνω καταγραφή έχει (4) βλάβες. Απελπιστική η κατάσταση όπου και οι συντοπίτες σε όλο το δίκτυο και παρά ταύτα έχουν σιγή ιχθύος και δεν εξεγείρονται.

Τρεις διατελέσαντες δήμαρχοι, κ. Κουσουρνάς, ο αείμνηστος κ. Χατζηδιάκος και ο κ. Καμπουράκης, ένας θλιβερός απολογισμός τριών δημάρχων. Παραμένουν 10 και πλέον χιλιάδες πληθυσμού χωρίς νερό με ορίζοντα θερμοκρασίας 45 ημέρες 38-44,4 βαθμούς κελσίου και φυσικά η συνέχεια.

Άτομα με αναπηρία-αναπνευστικά προβλήματα, γενικά ευπαθείς ομάδες και ηλικιωμένοι βιώνουν τη συνεχή λειψυδρία ως ένα μαρτύριο ζωής. Απογοήτευση, απόγνωση, ίσως είναι αιτία πολλών προς αποδημία.
Αυτός ο τόπος στενάζει και θα στενάζει ακόμη περισσότερο. Οι πληγές που δεν επιλύονται αλλά αντιθέτως αυξάνονται.

Όταν δεν υπάρχει η δυναμική και η θέληση, έργο ποτέ δεν επιτελείται. Ξεκίνησε προεκλογικά το έργο αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης όπου σε χρονικό ορίζοντα περίπου 2 μηνών εγένετο παύση.
Η ομολογία μου και απογοήτευση για τους ιστάμενους διοικούντες είναι ότι αυτοί μου στέρησαν επί 10 έτη και πλέον, το αγαθό που λέγεται νερό, που προσωπικά λόγω υγείας έχω άμεση ανάγκη, όπως όλοι οι συντοπίτες.

Ένας κατ’ εμέ θλιβερός απολογισμός που ποτέ δεν δόθηκε λύση, καταγεγραμμένο ως ένα θλιβερό ιστορικό γεγονός.
Επακόλουθο της όλης κακής κατάστασης είναι το αποχετευτικό, που ποτέ δεν επιλύεται. Τα παλαιά φρεάτια βρίσκονται σε κάκιστη κατάσταση. Απόβλητα ρέουν, οπότε η ώσμωση είναι αποκρουστική.

Θα αναφερθώ στους δρόμους, που το 80% χρήζουν επίστρωση αλλά αυτό θα είναι επακόλουθο της... όποτε κατασκευής του νέου δικτύου υδροδότησης.
Περαίνων το άρθρο μου, θα ήθελα να επισημάνω την άμεση επίλυση πάρκινγκ, η εύρεση χώρου κατ’ εμέ καθίσταται πάρα πολύ δύσκολη.

Λύση: Κάλυψη του ποταμού φυσικά με ανακατασκευή της γέφυρας του κου Μελαχροινού, οπότε θα είναι μία ενδεδειγμένη λύση λόγω του μεγάλου εύρους των ποταμών καθ’ ότι η κυκλοφορία σε ώρες αιχμής έχει φθάσει στο αποκορύφωμά της, συγκρινόμενη ακόμη και μεγαλουπόλεις. Σε ό,τι αφορά τους δρόμους, θέλουν εκ νέου διαγραμμίσεις, πάρκινγκ αναπήρων, διάβαση πεζών, όρια ταχύτητας από αστυνομία έως Άγιο Γεράσιμο και 3 έως 4 φανάρια, αυτό στο καθημερινό κομφούζιο διότι ελλοχεύουν κίνδυνοι ατυχημάτων.

Εύχομαι στον δήμαρχο, κ. Αλέξανδρο Κολιάδη, να επιδείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους απερχόμενους διατελέσαντες δημάρχους, διότι υπάρχει χρονικός ορίζοντας στο να ανακάμψει αυτός ο τόπος. Προτέρημα η δυναμική της υπέρβασης και ελάττωμα η παθητική στάση. «Χωρίς βιάση να σχεδιάζεις, αλλά ταχύτατα να εκτελείς».
Ισοκράτης

Διαβάστε ακόμη

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση

Αγαπητός Ξάνθης: Οι αναγκαίοι κοινωνικοί μετασχηματισμοί στον δρόμο της ευημερίας και της βιώσιμης ανάπτυξης

Παναγιώτης Κουνάκης: Η Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει μια χώρα μόνο υπαλλήλων

Κοσμάς Σφυρίου: Οι αναλογίες μεταξύ εκλογών Μαΐου 2012 & δημοσκοπήσεων

Κυριάκος Μ. Χονδρός: Το Σανατόριο της Ελεούσας: ανάμεσα στη μνήμη και τη λήθη της Ρόδου