Επιχείρηση αφαίρεσης πινακίδων από σταθμευμένα οχήματα εντός της Παλιάς Πόλης

Επιχείρηση αφαίρεσης πινακίδων από σταθμευμένα οχήματα εντός της Παλιάς Πόλης

Επιχείρηση αφαίρεσης πινακίδων από σταθμευμένα οχήματα εντός της Παλιάς Πόλης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2635 ΦΟΡΕΣ

Τις πινακίδες κυκλοφορίας από 35 τουλάχιστον αυτοκίνητα που ήταν σταθμευμένα εντός της Παλιάς Πόλης, χωρίς να έχουν την σχετική άδεια από τον Δήμο της Ρόδου, προχώρησε το πρωί της Δευτέρας η Τροχαία Ρόδου.

Την πληροφορία, επιβεβαίωσε μιλώντας στη «Ρ» ο αντιδήμαρχος Μεσαιωνικής Πόλεως Ρόδου κος Γιώργος Παυλούς, ο οποίος σημείωσε ότι σε τρεις περιπτώσεις, υπήρξε λάθος καθώς οι αντίστοιχοι κάτοχοι των ι.χ αυτοκινήτων, ήταν μόνιμοι κάτοικοι της Παλιάς Πόλης όπως αποδείχθηκε τελικά και για τον λόγο αυτό οι πινακίδες θα επιστραφούν.

Οι περιπτώσεις αφαίρεσης πινακίδων αφορούσαν οχήματα που είχαν σταθμεύσει στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα και σε άλλους κοινόχρηστους χώρους εντός της Μεσαιωνικής Πόλης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι έλεγχοι αυτοί θα επαναληφθούν από την Τροχαία Ρόδου σε συνεργασία πάντα με τον Δήμο και τη Διεύθυνση Μεσαιωνικής Πόλεως, έτσι ώστε να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα οι μόνιμοι κάτοικοι, που ματαίως αναζητούν πολλές φορές χώρους για να σταθμεύσουν τα οχήματά τους.

 

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.