Τον Σεπτέμβριο οι προκηρύξεις για θέσεις γιατρών σε νησιά και άγονες περιοχές με τα νέα κίνητρα: Εν αναμονή της ΚΥΑ

Τον Σεπτέμβριο οι προκηρύξεις για θέσεις γιατρών σε νησιά και άγονες περιοχές με τα νέα κίνητρα: Εν αναμονή της ΚΥΑ

Τον Σεπτέμβριο οι προκηρύξεις για θέσεις γιατρών σε νησιά και άγονες περιοχές με τα νέα κίνητρα: Εν αναμονή της ΚΥΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 761 ΦΟΡΕΣ

Μετά το πέρας του καλοκαιριού, αναμένεται να βγει στη δημοσιότητα η προκήρυξη για την κάλυψη κενών θέσεων γιατρών σε νησιά και άγονες περιοχές σε όλη τη χώρα.

Τις επόμενες ημέρες η ΚΥΑ

Η κυβέρνηση σχεδιάζει τις επόμενες ημέρες να εκδώσει την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) η οποία θα περιλαμβάνει τα οικονομικά και θεσμικά κίνητρα για τους γιατρούς που θα καλύψουν θέσεις σε νοσοκομεία και μονάδες υγείας νησιωτικών περιοχών αλλά και απομακρυσμένων περιοχών που σήμερα παρουσιάζουν σοβαρά κενά.

Παρότι τα κίνητρα είχαν προαναγγελθεί ήδη από την Άνοιξη, θα εφαρμοστούν τελικώς από το Φθινόπωρο και μετά, οπότε και αναμένεται να εκδοθεί η σχετική προκήρυξη που θα περιγράφει τα κενά στο εθνικό σύστημα υγείας

Αν και τα κίνητρα έχουν λίγο πολύ δημοσιοποιηθεί από τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, δεν φαίνεται να αποτελούν «σημείο έλξης» για το ιατρικό προσωπικό της χώρας, με βάση τουλάχιστον τα όσα μεταφέρουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των γιατρών.

Πρόκειται άλλωστε για ένα αυξημένο επίδομα που ήδη δίνεται σήμερα και μπορεί στις ειδικότητες που παρουσιάζουν σοβαρές ελλείψεις όπως είναι αυτή της Παθολογίας και της Αναισθησιολογίας, να φθάσει και τα 600€ το μήνα ώστε οι γιατροί να μετακινηθούν στη νησιωτική χώρα αλλά και σε περιοχές απομακρυσμένες.

Ταυτόχρονα υπάρχει η διαβεβαίωση από την κυβέρνηση ότι θα εξασφαλιστεί και στέγη για το ιατρικό προσωπικό που θα επιλέξει να καλύψει τα κενά στο ΕΣΥ αλλά θα είναι υποχρεωμένο να παραμείνει στη θέση του για κάποιο χρονικό διάστημα με βάση τις πληροφορίες του ethnos.gr.

Πάντως η κυβέρνηση για άλλη μια χρονιά διαβεβαιώνει πως θα προχωρήσει σε μόνιμες προσλήψεις ιατρικού προσωπικού. Προσλήψεις όμως τις οποίες είχε προαναγγείλει εδώ και καιρό. Υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη μάλιστα λίγο πριν την ΔΕΘ προαναγγέλλουν ότι μέσα στο έτος θα γίνουν 6.500 μόνιμες προσλήψεις στο σύστημα υγείας, αν και ο συγκεκριμένος αριθμός είχε ανακοινωθεί και από την προηγούμενη θητεία της κυβέρνησης.

Μ’ αυτά και με αυτά όμως τα νοσοκομεία και οι δημόσιες μονάδες υγείας παραμένουν χωρίς προσωπικό, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να καλυφθούν ούτε οι βασικές ανάγκες στον κατάλληλο χρόνο για τους ασθενείς.

Από την άλλη το υπουργείο Υγείας επισημαίνει ότι τα προβλήματα στο ΕΣΥ θα υπάρχουν πάντα, αλλά θα γίνονται βελτιωτικές κινήσεις. Επιχειρηματολογεί μάλιστα ο υπουργός Υγείας ότι άμεσα θα υπάρχουν νέα κτίρια που ανακατασκευάζονται με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και θα αλλάξουν όλη την αντίληψη και τη λειτουργία του δημόσιου συστήματος υγείας.

Πηγή: ethnos.gr

Διαβάστε ακόμη

Αγορά εργασίας στην εποχή του ΑΙ: Ποια επαγγέλματα επηρεάζονται ήδη, ποια αντέχουν στην επόμενη μέρα, δείτε λίστα

ΥΠΑΑΤ: Στο Μητρώο Αγροτών οι συνταξιούχοι αναπηρίας που συνεχίζουν την αγροτική δραστηριότητα

Υπερψηφίστηκε ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Από την πρώτη Κυριακή θα εκλέγονται δήμαρχοι και περιφερειάρχες

Μία κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές!

«Καλάθι» ΔΕΘ: Οι παρεμβάσεις που εξετάζει η κυβέρνηση και οι ομάδες που μπαίνουν στο επίκεντρο

Ενισχύεται το ΕΚΑΒ με δύο ελικόπτερα για να "χτυπηθούν" οι ελλείψεις στα νησιά

ΜΙΔΑ: Το ψηφιακό «μάτι» της ΑΑΔΕ στα ακίνητα με πρόστιμα έως 1.000 ευρώ

Τα στατιστικά από τις βαθμολογίες των Πανελλαδικών: Οι «αδύναμοι κρίκοι», τα αγκάθια και οι εκπλήξεις ανά πεδίο