Ορκίστηκαν 12 νέοι δικηγόροι

Ορκίστηκαν 12 νέοι δικηγόροι

Ορκίστηκαν 12 νέοι δικηγόροι

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1813 ΦΟΡΕΣ

Έτοιμοι να ξεκινήσουν και επίσημα την άσκηση του επαγγέλματός τους είναι από χθες, δώδεκα ακόμη νέοι δικηγόροι της περιοχής μας, οι οποίοι πέρασαν με επιτυχία τις εξετάσεις που έδωσαν.

Οι νέοι δικηγόροι έδωσαν εξετάσεις το προηγούμενο διάστημα για να αποκτήσουν την άδεια άσκησης του επαγγέλματός τους, καταφέρνοντας να επιτύχουν και μάλιστα με πολύ καλές βαθμολογίες.

Μετά τη δημοσίευση των ονομάτων τους στο ΦΕΚ, χθες πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία τους σε μία κατάμεστη από κόσμο αίθουσα, ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου, παρουσία συγγενών, φίλων αλλά και συναδέλφων και πλέον επίσημα πια μπορούν να ασκήσουν τα επιστημονικά τους καθήκοντα.

Πρόκειται συγκεκριμένα για τους εξής:

Εμμανουήλ ΔΙΑΚΟΣ του Ιωάννη

Σταματία ΔΙΑΜΑΝΤΕΑ του Αχιλλέα

Ευαγγελία ΚΟΥΛΛΑΡΟΥ του Δημητρίου

Παντελής ΜΑΚΡΗΣ του Νικολάου

Αγγελική ΜΠΡΙΑΝΗ του Κωνσταντίνου

Αλέξανδρος ΜΥΡΙΣΗΣ του Ιωάννη

Όλγα – Αικατερίνη ΠΑΤΟΥ του Ιωάννη

Απόστολος ΠΕΠΠΑΣ του Νικολάου

Ευάγγελος ΠΟΥΛΙΟΣ του Κωνσταντίνου

Νικολίνα ΤΣΙΝΤΑΡΗ του Κωνσταντίνου

Μαρία Ευδοκία ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ του Ευαγγέλου

Ευάγγελος ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ του Δημητρίου

Η «Ροδιακή» εύχεται καλή σταδιοδρομία και στους 12 νέους επιστήμονες που θα κληθούν να υπηρετήσουν τη δικαιοσύνη.

Διαβάστε ακόμη

Παραπαίει η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: Το Ιράν απαντά στο πλήγμα των ΗΠΑ, «η βία θα αντιμετωπίζεται με βία» λέει ο Βανς

Ορκωμοσία του νέου περιφερειακού συμβούλου Νοτίου Αιγαίου Ιωάννη Κορωναίου

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Υποψήφια για την «Παγκόσμια Περιφέρεια Γαστρονομίας 2028»

Σφραγισμένο ως επικίνδυνο, αλλά... γεμάτο νεαρούς που κάνουν βουτιές – Πριν θρηνήσουμε θύματα θα ληφθούν μέτρα;

«Κραυγή αγωνίας» από τη «Δίοδο» για το αβέβαιο μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Κορυφώνεται η τουριστική κίνηση στο αεροδρόμιο της Ρόδου – Συνωστισμός σε αφίξεις και αναχωρήσεις

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών