Ορκίστηκαν 5 νέοι δικηγόροι στη Ρόδο

Ορκίστηκαν 5 νέοι δικηγόροι στη Ρόδο

Ορκίστηκαν 5 νέοι δικηγόροι στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4127 ΦΟΡΕΣ

Άλλοι πέντε νέοι δικηγόροι και δικηγορίνες ορκίστηκαν σήμερα στο Πρωτοδικείο Ρόδου και είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν την άσκηση του επαγγέλματος τους.

Πρόκειται για τους:

Αγγελική – Ραφαέλα Πίττα του Σάββα

Τσαμπίκα Κάτρη του Ηλία

Δημήτρη- Τσαμπίκο Ρούστα του Αθανασίου

Ιωάννη Τσίγκα του Βασιλείου

Μαρίνα – Αλεξάνδρα Φουρτσαδάκη του Ελευθερίου

Οι νέα δικηγόροι έδωσαν εξετάσεις το προηγούμενο διάστημα για να αποκτήσουν την άδεια άσκησης του επαγγέλματός τους, καταφέρνοντας να επιτύχουν και μάλιστα με πολύ καλές βαθμολογίες.
Μετά τη δημοσίευση των ονομάτων τους στο ΦΕΚ, χθες ορκίστηκαν ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρόδου «να φυλάσσουν πίστη στην Πατρίδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους και να εκπληρώνουν τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντα τους» και πλέον επίσημα πια μπορούν να ασκήσουν τα επιστημονικά τους καθήκοντα.

Η ορκωμοσία έγινε σήμερα το πρωί στην αίθουσα του Πρωτοδικείου Ρόδου σε κλίμα συγκίνησης παρουσία συγγενών, φίλων αλλά και συναδέλφων οι οποίοι έσπευσαν να συγχαρούν τους επιτυχόντες και να τους ευχηθούν καλή σταδιοδρομία.

Η Ροδιακή εύχεται καλή σταδιοδρομία και στους πέντε νέους επιστήμονες που θα κληθούν να υπηρετήσουν τη δικαιοσύνη.

 

Διαβάστε ακόμη

Παραπαίει η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: Το Ιράν απαντά στο πλήγμα των ΗΠΑ, «η βία θα αντιμετωπίζεται με βία» λέει ο Βανς

Ορκωμοσία του νέου περιφερειακού συμβούλου Νοτίου Αιγαίου Ιωάννη Κορωναίου

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Υποψήφια για την «Παγκόσμια Περιφέρεια Γαστρονομίας 2028»

Σφραγισμένο ως επικίνδυνο, αλλά... γεμάτο νεαρούς που κάνουν βουτιές – Πριν θρηνήσουμε θύματα θα ληφθούν μέτρα;

«Κραυγή αγωνίας» από τη «Δίοδο» για το αβέβαιο μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Κορυφώνεται η τουριστική κίνηση στο αεροδρόμιο της Ρόδου – Συνωστισμός σε αφίξεις και αναχωρήσεις

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών