Πλήρωσε το κακό τελευταίο δεκάλεπτο ο ΓΣ Δωδεκάνησος στο ΟΑΚΑ

Πλήρωσε το κακό τελευταίο δεκάλεπτο ο ΓΣ Δωδεκάνησος στο ΟΑΚΑ

Πλήρωσε το κακό τελευταίο δεκάλεπτο ο ΓΣ Δωδεκάνησος στο ΟΑΚΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 823 ΦΟΡΕΣ

Την πρώτη του ήττα τη φετινή αγωνιστική περίοδο στην Α1 μπάσκετ με αμαξίδιο γνώρισε χθες το βράδυ ο ΓΣ Δωδεκάνησος από τον Παναθηναϊκό στο βοηθητικό του ΟΑΚΑ. Αν και η ομάδα του νησιού μας ξεκίνησε καλά στην αναμέτρηση αυτήν για την 4η αγωνιστική, της στοίχησε ένα κακό τελευταίο δεκάλεπτο με αποτέλεσμα οι «πράσινοι» να πάρουν μια διαφορά ασφαλείας που δεν μπορούσε να καλυφθεί, φτάνοντας στο τελικό 54-49. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό πως οι παίκτες των Μαρουλλάκη, Μποσγανά έμειναν για πέντε λεπτά  το τέλος χωρίς πόντο...

Τα δεκάλεπτα: 15-17, 30-28(ημ.), 36-36, 54-49
Διαιτητές: Ξυλάς- Σκαλτσής


ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Κοντός): Αρτιγκάς 11, Μαρτσάκης 19, Κότσαρης 2, Ράσα 6, Γκουτιέρες 12, Κοντογιάννης 4, Ατζολιδάκης, Τσαουσίδης.
Γ.Σ. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ (Μαρουλλάκης- Μποσγανάς): Χεναγκίρ 6, Χατζηδημητρίου Μ. 4, Χατζηκαντής 10, Μιχαήλου, Χατζηδημητρίου Ε. 2, Γκιουρκάν 15, Μαρουλλάκης 12.

Διαβάστε ακόμη

Από 5 έως 10 Ιουλίου θα γίνει φέτος ο ιστιοπλοϊκός αγώνας «Rodos Cup»

Ο Σπύρος Κασιμάτης πρώτη μεταγραφή του Αστέρα Παστίδας

Ios Futures: Ιστορικό ασημένιο μετάλλιο για Ντάλλα και Χατζηνικολάου

Ο Χρήστος Χωρίτης νέος προπονητής του Ορφέα

Τένις: Συνάντηση της Ειρήνης Μπεκιάρη, μέσω της Εθνικής, με τη Μαρία Σάκκαρη!

Η εικόνα και η βαθμολογία στο Εργασιακό Κύπελλο μπάσκετ

Στην κορυφή ο Ροδήλιος στην αντοχή του Πανελλήνιου ποδηλασίας στη Στυλίδα

Πέντε νέα μετάλλια για τα Δωδεκάνησα στο Πανελλήνιο ποδηλασίας στη Στυλίδα