Πλήρωσε το κακό τελευταίο δεκάλεπτο ο ΓΣ Δωδεκάνησος στο ΟΑΚΑ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 823 ΦΟΡΕΣ
Την πρώτη του ήττα τη φετινή αγωνιστική περίοδο στην Α1 μπάσκετ με αμαξίδιο γνώρισε χθες το βράδυ ο ΓΣ Δωδεκάνησος από τον Παναθηναϊκό στο βοηθητικό του ΟΑΚΑ. Αν και η ομάδα του νησιού μας ξεκίνησε καλά στην αναμέτρηση αυτήν για την 4η αγωνιστική, της στοίχησε ένα κακό τελευταίο δεκάλεπτο με αποτέλεσμα οι «πράσινοι» να πάρουν μια διαφορά ασφαλείας που δεν μπορούσε να καλυφθεί, φτάνοντας στο τελικό 54-49. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό πως οι παίκτες των Μαρουλλάκη, Μποσγανά έμειναν για πέντε λεπτά το τέλος χωρίς πόντο...
Τα δεκάλεπτα: 15-17, 30-28(ημ.), 36-36, 54-49
Διαιτητές: Ξυλάς- Σκαλτσής
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Κοντός): Αρτιγκάς 11, Μαρτσάκης 19, Κότσαρης 2, Ράσα 6, Γκουτιέρες 12, Κοντογιάννης 4, Ατζολιδάκης, Τσαουσίδης.
Γ.Σ. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ (Μαρουλλάκης- Μποσγανάς): Χεναγκίρ 6, Χατζηδημητρίου Μ. 4, Χατζηκαντής 10, Μιχαήλου, Χατζηδημητρίου Ε. 2, Γκιουρκάν 15, Μαρουλλάκης 12.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News