Αυτοψία στη Φιλέρημο από τον δήμαρχο και τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες

Αυτοψία στη Φιλέρημο από τον δήμαρχο και τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες

Αυτοψία στη Φιλέρημο από τον δήμαρχο και τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2146 ΦΟΡΕΣ

Αγώνας δρόμου να ανοίξει ο δρόμος για τη σεζόν

Στην…πολύπαθη Φιλέρημο πραγματοποίησε αυτοψία, νωρίς χθες το πρωί, κλιμάκιο του δήμου και εκπροσώπων άλλων υπηρεσιών, υπό τον δήμαρχο Ρόδου, Αλέξανδρο Κολιάδη, προκειμένου να κάνουν το πλάνο για το πώς θα μπορέσει να γίνει ξανά επικέψιμο το εμβληματικό αξιοθέατο του νησιού.

Ως γνωστόν ο δρόμος προς την Φιλέρημο, από τις πρώτες ώρες που εκδηλώθηκε η κακοκαιρία “Bora” έχει γίνει... απροσπέλαστος και έχει κλείσει για οχήματα αλλά και πεζούς για τη διασφάλιση της ασφάλειας. Έχει δημιουργηθεί μόνο μία οδός για τους υπλλήλους της αρχαιολογίας.

Μάλιστα, ήταν από τα πρώτα σημεία στα οποία είχε μεταβεί ο δήμαρχος κατά τις πρώτες ώρες που ξέσπασε η σφοδρή κακοκαιρία, ανταποκρινόμενος στις φωνές αγωνίας των κατοίκων της περιοχής, λόγω των κατολισθήσεων που σημειώθηκαν.

Χθες το πρωί, λοιπόν, τον δήμαρχο συνόδευαν ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Μιχάλης Θωμάτος, η αντιδήμαρχος Ιαλυσού, Στεφανία Στάγκα, όπως και η πρόεδρος της κοινότητας, Αγνή Καραβόλια, ενώ στο κλιμάκιο συμμετείχαν η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Δασών κα Καίτη Μπαλατσούκα, η Γενική Γραμματέας του δήμου, κα Άννα Παρασκευοπούλου, εκπρόσωποι της αρχαιολογίας και μηχανικοί των Τεχνικών Υπηρεσιών.

Όπως έχει γίνει γνωστό και βάσει της πρώτης μελέτης που έγινε, οι ζημιές στον χώρο είναι εκτεταμένες, και στο οδικό δίκτυο αλλά και σε όλη τη Φιλέρημο, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για το δυσθεώρητο ποσό των 5,5 εκατομμυρίων ευρώ που θα απαιτηθεί.

Σε αυτή τη φάση, λοιπόν, εξ ου και η αυτοψία χθες από τον δήμο και τις υπόλοιπες υπηρεσίες, εξετάζεται το ενδεχόμενο αν θα υπάρξει δυνατότητα να ανοίξει το οδικό δίκτυο για την καλοκαιρινή περίοδο. Για αυτό θα ακολουθήσουν συσκέψεις με όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και βέβαια υπό την καθοδήγηση των μηχανικών.

Πάντως, εφόσον ανοίξει ο δρόμος, το μνημείο θα είναι επισκέψιμο διότι η κορυφή της Φιλερήμου ευτυχώς δεν έχει υποστεί ζημιές. Αυτές είναι στον υπόλοιπο χώρο και κυρίως στο οδικό δίκτυο όπου έχουν σημειωθεί μεγάλες κατολισθήσεις και αποκολλήσεις και απαιτούνται βέβαια μεγάλης κλίμακας έργα, αλλά και αρκετός χρόνος.

Τώρα, λοιπόν, ο δήμος και οι υπόλοιπες υπηρεσίες θα πρέπει να δώσουν μάχη με το χρόνο:

«Ευελπιστούμε να γίνουν όσο πιο γρήγορα χρειάζεται οι απαραίτητες εργασίες, έπειτα από κατεύθυνση των ειδικών, των μηχανικών, ώστε να καλύψουμε όσο περισσότερο γίνεται το κομμάτι στη σεζόν, να είναι επισκέψιμο. Δεν είναι εύκολο, είναι πάρα πολύ δύσκολο», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Μιχάλης Θωμάτος.

Διαβάστε ακόμη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.

Απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου για την «Περβόλα»

202 χρόνια από το ολοκαύτωμα της Κάσου - Η ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ τίμησε τους ήρωες του Ολοκαυτώματος της Κάσου

Ρόδος: Υπό μερικό έλεγχο η φωτιά στα αμπέλια της ΚΑΪΡ

Χρ. Γιαννούτσος και Γ. Σταυλάς: Ανάμεσα στην τουριστική ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής – Το αδιέξοδο της ηχορύπανσης στον αερολιμένα «Διαγόρας»

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Αναστάσιος Πλατής: «Σήμερα ζω με τους γονείς μου. Αύριο;» Η αγωνία των οικογενειών ατόμων με αναπηρία για την επόμενη μέρα

Απάντηση του Σωτήρη Βαγιανού στις ενστάσεις του Τηλέμαχου Καμπούρη