Τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων παρακολούθησε ο Γ. Χατζημάρκος
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1070 ΦΟΡΕΣ
Τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης της Πανελλήνιας Ομοσμονδίας Ξενοδόχων, παρακολούθησε ο πρόεδρος της ΕΝΠΕ και περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κος Γιώργος Χατζημάρκος.
Σε μήνυμά του ο ίδιος, αναφέρεται στο γεγονός και επισημαίνει μεταξύ άλλων:
"Ενας κλάδος ζωντανός, που έδωσε και δίνει σημαντικά θετικά αποτελέσματα και αισιοδοξία στην οικονομία και την κοινωνία, ο κύριος οικονομικός κλάδος της νησιώτικης οικονομίας, ήταν και παραμένει θεσμικός συνομιλητής.
Συγχαρητήρια στον Πρόεδρο Γιάννη Χατζή και τους συνεργάτες του για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν.
Τους λίγους τομείς στους οποίους η χώρα μας είναι παγκόσμιος παίκτης, οφείλουμε να τους προστατεύσουμε, να τους θωρακίσουμε και να τους καλλιεργήσουμε με τους όρους της εποχής, πρός όφελος της οικονομίας και της κοινωνίας που αυτή υπηρετεί.
Καλημέρα!"


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News