Συνάντηση της ομάδας Κ14 των Πανθήρων με τον δήμαρχο Ρόδου

Συνάντηση της ομάδας Κ14 των Πανθήρων με τον δήμαρχο Ρόδου

Συνάντηση της ομάδας Κ14 των Πανθήρων με τον δήμαρχο Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2432 ΦΟΡΕΣ

Κατόπιν δικής του προσκλήσεως, ο δήμαρχος Ρόδου, Αλέξανδρος Κολιάδης, υποδέχτηκε χθες στο δημαρχείο τα παιδιά και τους προπονητές από τις ποδοσφαιρικές ακαδημίες των Πανθήρων και συγκεκριμένα την ομάδα Κ14 που διακρίθηκε στο τουρνουά της Κω.

Η ανακοίνωση του συλλόγου:

«Το Δημαρχείο Ρόδου επισκέφθηκε σήμερα η αποστολή της Κ14 από το τουρνουά της Κω κατόπιν προσκλήσεως απ' τον ίδιο τον δήμαρχο Ροδίων κ. Αλέξανδρο Κολιάδη, ο οποίος παραβρέθηκε στη Κω και παρακολούθησε τα παιδιά μας αγωνιζόμενα στο μεγάλο τελικό απέναντι στο ΠΑΟΚ.

Την αποστολή υποδέχτηκε ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος επικοινωνίας Κος Πάττας, τον οποίο θερμά ευχαριστούμε για τη ξενάγηση στο μέγαρο και τις χρήσιμες πληροφορίες που έδωσε στα παιδιά σχετικά με τη λειτουργία και τη διακυβέρνηση του Δήμου μας.

Στη συνέχεια την αποστολή υποδέχτηκε στην αίθουσα εθιμοτυπίας ο κος Κολιάδης, ο οποίος αφιέρωσε αρκετό χρόνο στα παιδιά αρχικά συγχαίροντας την ομάδα για την επιτυχία της και έπειτα γνωρίζοντας τα και συνομιλώντας μαζί τους για ποδοσφαιρικά και όχι μόνο θέματα.

 

Ο Δήμαρχος μας, ως γνωστόν, έχει εργαστεί στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο σε επίπεδο Super League και σε μεγάλες και ιστορικές ΠΑΕ, αποκομίζοντας πλούσιες παραστάσεις, οπότε τα λεγόμενα του και τα συμπεράσματα του έχουν βαρύνουσα σημασία και μας γέμισαν χαρά και περηφάνια καθώς αναγνωρίστηκαν η σκληρή δουλειά εντός και εκτός γηπέδων των παιδιών, των προπονητών και της ακαδημίας γενικότερα.

Μάλιστα ο Δήμαρχος έλαβε και πρόσκληση να επισκεφτεί τα ανανεωμένα γραφεία μας και το play room των παιδιών, οπότε τον περιμένουμε κι εμείς στο χώρο μας. Κερασάκι στη τούρτα η υπόσχεση του κου Κολιάδη ότι θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του ώστε τον Σεπτέμβρη τα παιδιά μας να προπονούνται και να αγωνίζονται στους Αγ. Αποστόλους σε νέο τάπητα.

Στο τέλος της όμορφης επίσκεψης μας ο Δήμαρχος δέχτηκε με χαρά αναμνηστικά της ακαδημίας μας καθώς και το κύπελλο που έφερε η ομάδα από τη Κω, το οποίο και στολίστηκε στο γραφείο του κου Κολιάδη.

Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμαρχο και τους συνεργάτες του για τη πρόσκληση και την υποδοχή τους και να τους ευχηθούμε καλό κουράγιο και επιτυχία στα δύσκολα καθήκοντα τους και Καλό Πάσχα!»

 

Διαβάστε ακόμη

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»

Η Μαρία-Ευαγγελία Χατζηνικολάου του Έσπερου Κω στην προετοιμασία της Εθνικής μπάσκετ Παγκορασίδων