«Σας έλειψα;» – Η επιστροφή του Τάσου Σπανού με θερμή υποδοχή

«Σας έλειψα;» – Η επιστροφή του Τάσου Σπανού με θερμή υποδοχή

«Σας έλειψα;» – Η επιστροφή του Τάσου Σπανού με θερμή υποδοχή

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2664 ΦΟΡΕΣ

«Σας… έλειψα;». Έτσι ξεκίνησε την τοποθέτησή του, προχθές το βράδυ, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, το μέλος της μείζονος μειοψηφίας, κ. Τάσος Σπάνος! Και η αντίδραση της πλειοψηφίας των μελών ήταν καταφατική!

Ήταν η πρώτη φορά, μετά από κάποιους μήνες, που ο κ. Σπανός συμμετείχε στη συνεδρίαση δια ζώσης και βεβαίως τοποθετήθηκε (σ.σ. αν και είναι περιττό να το πούμε αυτό!).

Απ’ ό,τι διαπιστώσαμε ιδίοις όμασι πάντως, ο γνωστός… «ταραξίας» του οργάνου, έλειψε στους συναδέλφους του αφού όλοι πέρασαν να τον χαιρετίσουν, κάποιοι του το είπαν κιόλας ενώ… θερμή υποδοχή του επεφύλαξε μέχρι και ο δήμαρχος, Αλέξανδρος Κολιάδης, με τον οποίο έχουμε παρακολουθήσει… επικές συγκρούσεις από την αρχή της θητείας!

Η αλήθεια είναι, πάντως, ότι προτιμάμε αυτό το κλίμα παρά εκείνο που ζήσαμε στις αρχές.

Υ.Γ. Και φυσικά, για του λόγου το αληθές, το κατέγραψε και ο φωτογραφικός φακός!

Κυρ. Π.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!