Παράδοση συσκευών μέτρησης σακχάρου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

Παράδοση συσκευών μέτρησης σακχάρου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

Παράδοση συσκευών μέτρησης σακχάρου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 805 ΦΟΡΕΣ

Θετική ήταν η ανταπόκριση του Φαρμακευτικού Συλλόγου Δωδεκανήσου και της Συνεταιριστικής Φαρμακαποθήκης ΣΥ.ΦΑ.ΡΟ. Α.Ε., θυγατρικής του ομίλου ΣΥΦΑΚ Α.Ε. ΣΥΝ.ΠΕ., σε σχετικό αίτημα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025 παραδόθηκαν συσκευές μέτρησης σακχάρου, με στόχο την κάλυψη άμεσων και ουσιαστικών αναγκών. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς συνεργασίας και της κοινωνικής προσφοράς των φαρμακοποιών της Δωδεκανήσου προς φορείς και ευάλωτες ομάδες της τοπικής κοινωνίας.

Διαβάστε ακόμη

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate