Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: «52 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου – Στον δρόμο του Νοέμβρη βαδίζουμε ξανά!»

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: «52 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου – Στον δρόμο του Νοέμβρη βαδίζουμε ξανά!»

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: «52 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου – Στον δρόμο του Νοέμβρη βαδίζουμε ξανά!»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 728 ΦΟΡΕΣ

Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου καλεί εργαζόμενους, νέους και νέες να βαδίσουν ξανά στον δρόμο του Νοέμβρη, τιμώντας την 52η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Η φετινή επέτειος αποτελεί μια ευκαιρία για να θυμηθούμε τους αγώνες του παρελθόντος και να τους φέρουμε στο σήμερα, ενισχύοντας τον αγώνα για δημοκρατία, κοινωνικά δικαιώματα και μια καλύτερη ζωή για τις επόμενες γενιές.

Ειδικότερα, το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου αναφέρει σε ανακοίνωσή του τα εξής:

«Φέτος συμπληρώνονται 52 χρόνια από τη μεγάλη εξέγερση του Πολυτεχνείου. Κι όμως, τα συνθήματα του Νοέμβρη που γράφτηκαν στις πύλες του Πολυτεχνείου και το αίτημα για “ψωμί – παιδεία – ελευθερία” παραμένουν επίκαιρα, κάθε χρόνο και με περισσότερη ένταση μέσα στις σημερινές δύσκολες συνθήκες που βιώνει ο λαός και η νεολαία!

Η παρακαταθήκη του αντιδικτατορικού αγώνα και της εξέγερσης του Πολυτεχνείου ενάντια στην αμερικανοκίνητη χούντα των συνταγματαρχών και η αγωνιστική στάση των χιλιάδων εργαζομένων, φοιτητών, αγωνιστών στις εξορίες, στα κολαστήρια των φυλακών και στα βασανιστήρια της ΕΑΤ-ΕΣΑ, φωτίζουν και αποτελούν έμπνευση και φάρο και για τους δικούς μας αγώνες.

Ο αγώνας για την επιβίωση είναι καθημερινός. Και οι συνθήκες δυσκολεύουν. Οι εργαζόμενοι βιώνουμε ήδη με τον πιο οξυμένο τρόπο τις συνέπειες της ενεργειακής κρίσης και της ακρίβειας που σαρώνουν τα λαϊκά εισοδήματα, καθώς το κόστος ζωής διαρκώς αυξάνεται, ενώ οι μισθοί παραμένουν απελπιστικά χαμηλοί.

Παράλληλα, οι αντεργατικοί νόμοι της Νέας Δημοκρατίας καταργούν θεμελιώδη εργασιακά, κοινωνικά και δημοκρατικά δικαιώματα. Η νεοφιλελεύθερη επίθεση της Κυβέρνησης στα βασικά κοινωνικά αγαθά της Υγείας, της Παιδείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης, της περίθαλψης έχει οδηγήσει στο δραστικό περιορισμό του δημόσιου χαρακτήρα και των υπηρεσιών εις βάρος του λαού και των εργαζομένων.

Εργαζόμενες και εργαζόμενοι, συναδέλφισσες και συνάδελφοι, νέοι και νέες, για όλους τους παραπάνω λόγους σας καλούμε να βαδίσουμε μαζί στο δρόμο του Νοέμβρη. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το Πολυτεχνείο ζει στους αγώνες του σήμερα. Στους αγώνες για τη δημοκρατία, για δουλειές με δικαιώματα και καλούς μισθούς, για δημόσια και δωρεάν παιδεία, στο νέο αντιπολεμικό κίνημα, στους αγώνες ενάντια στην ακρίβεια.

Απευθύνουμε κάλεσμα σε όλους τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες, στη νέα γενιά της Πατρίδας μας, στους συναδέλφους μας στη δουλειά που, καθημερινά, δίνουμε μαζί τον αγώνα της επιβίωσης, τον αγώνα για να ζήσουμε τις οικογένειές μας, τον αγώνα για ένα καλύτερο μέλλον, ατομικό και συλλογικό. Για εμάς. Για τα παιδιά μας.

Σήμερα είναι πια καθαρό σε όλες και όλους πως δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί.
Η Εκτελεστική Γραμματεία του Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου, πιστή στα οράματα των αγωνιστών του Πολυτεχνείου, καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να συνεχίσουν ανυποχώρητοι τον αγώνα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων και των κατακτήσεών τους και να συμμετάσχουν μαζικά και αγωνιστικά στις εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τους ηρωικούς αγωνιστές της εξέγερσης της 17ης Νοέμβρη 1973, μαζί με τους φοιτητικούς συλλόγους στην πορεία που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025 από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου προς το κέντρο της πόλης (συγκέντρωση 18:00, στις Καμάρες του Πανεπιστημίου Αιγαίου).

ΤΙΜΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΙΣΤΗ, ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

Για την Εκτελεστική Γραμματεία του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου
Ο Πρόεδρος Μουτσάκης Κώστας

Ο Γ. Γραμματέας Τζωρτζακάκης Γιώργος»

Διαβάστε ακόμη

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Χάλκης Λευτέρης Λαθουράκης

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα