Τέθηκε σε ισχύ η σύμβαση για την επισκευή του εργοστασίου αφαλάτωσης στη Νίσυρο

Τέθηκε σε ισχύ η σύμβαση για την επισκευή του εργοστασίου αφαλάτωσης στη Νίσυρο

Τέθηκε σε ισχύ η σύμβαση για την επισκευή του εργοστασίου αφαλάτωσης στη Νίσυρο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 495 ΦΟΡΕΣ

Τέθηκε επίσημα σε ισχύ η σημαντική σύμβαση συντήρησης και επισκευής της κύριας δεξαμενής αποθήκευσης πόσιμου νερού στο Εργοστάσιο Αφαλάτωσης της Νισύρου και ξεκίνησε το έργο.

Η εκκίνηση εφαρμογής της σύμβασης σηματοδοτεί την έναρξη έργου ζωτικής σημασίας για την εγγύηση της ασφάλειας και της ποιότητας του πόσιμου νερού για τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις της Νισύρου.

Η υφιστάμενη δεξαμενή, κλειστού τύπου και επιχωμένη, έχει χωρητικότητα 1.000 κυβικών μέτρων και είναι κατασκευασμένη ως πολυθάλαμη με 4 θαλάμους. Οι θάλαμοι συνδέονται μεταξύ τους με ανοίγματα στους ενδιάμεσους τοίχους και η πρόσβαση για συντήρηση γίνεται μέσω ανθρωποθυρίδων στην οροφή.

Στόχος του έργου είναι η πλήρης συντήρηση και στεγανοποίηση της κατασκευής, ώστε να διασφαλιστεί η απολύτως ασφαλής και αποτελεσματική αποθήκευση του παραγόμενου πόσιμου νερού.

Οι κύριες εργασίες που θα πραγματοποιηθούν είναι οι ακόλουθες:

1. Αποξήλωση όλων των σαθρών υλικών και πλήρης καθαρισμός των εσωτερικών επιφανειών.

2. Εφαρμογή με κατάλληλο τριβίδι (ακριβές αμμοβολή) για τον τελικό και ενδελεχή καθαρισμό του υποβάθρου.

3. Συντήρηση και προστασία των μεταλλικών στοιχείων του οπλισμού που έχουν αποκαλυφθεί.

4. Αποκατάσταση των εσωτερικών επιφανειών με ειδικά τσιμεντοκονιάματα υψηλής αντοχής και προσκόλλησης.

5. Προμήθεια και τοποθέτηση νέων, σύγχρονων στομίων.

6. Προμήθεια και τοποθέτηση υποστρώματος από γεωύφασμα στον πυθμένα και στα πλαϊνά τοιχώματα.

7. Προμήθεια και τοποθέτηση ειδικών μεμβρανών στεγανοποίησης υψηλής απόδοσης πάνω στο γεωύφασμα.

8. Στεγανοποίηση των στομίων και των επικοινωνιών, ακολουθούμενη από δοκιμαστική λειτουργία με πλήρωση της δεξαμενής με νερό αφαλάτωσης, για τον έλεγχο της αποτελεσματικότητας των επεμβάσεων.

Το συνολικό κόστος έργου ανέρχεται σε 74.280,00 και χρηματοδοτείται από ιδίους πόρους του δήμου Νισύρου.

Ο δήμαρχος Νισύρου, κ. Χριστοφής Κορωναίος τόνισε: «Η επισκευή της κεντρικής δεξαμενής αφαλάτωσης αποτελεί έργο ζωτικής σημασίας καθώς αφορά απευθείας στην ποιότητα ζωής και στην υγειονομική ασφάλεια κάθε κατοίκου της Νισύρου. Είναι ένα κρίσιμο έργο υποδομής που θα εξασφαλίσει την αποθήκευση του πολύτιμου πόσιμου νερού χωρίς απώλειες ή κινδύνους μόλυνσης. Με την ολοκλήρωσή του, ενισχύουμε ακόμη περισσότερο την αξιοπιστία του συστήματος ύδρευσης του νησιού μας, ιδιαίτερα κατά τις απαιτητικές τουριστικές περιόδους. Ευχαριστώ όλους που συνέβαλαν να προχωρήσει αυτό το έργο και εγγυόμαστε για την αυστηρή τεχνική και χρηματοδοτική παρακολούθηση της υλοποίησής του.»

Διαβάστε ακόμη

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Ξεκίνησε η καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τα καύσιμα του 2024 – Δήλωση του Γιάννη Παππά

Νέα Επιτροπή Εκπροσώπησης στο ΚΑΠΗ Αγίου Ιωάννη – Ο Μιχάλης Τσίκκης πρώτος σε ψήφους

Τάκης Πότσος: Ανυπαρξία δομών για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στη Ρόδο και ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού

Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Ρόδου: Έκκληση για άμεσα μέτρα μετά το νέο τροχαίο με ελάφι στην Απολακκιά

Γιάννης Παππάς: Ένα διαχρονικό αίτημα των αλιέων της Δωδεκανήσου γίνεται πράξη.

Το επίσημο πρόγραμμα επίσκεψης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στη Ρόδο κ Νίκου Ανδρουλάκη