Στη Σορωνή έκαναν παρέλαση τα μέλη της ΕΘΟΜΑΚ Σαλάκου

Στη Σορωνή έκαναν παρέλαση τα μέλη της ΕΘΟΜΑΚ Σαλάκου

Στη Σορωνή έκαναν παρέλαση τα μέλη της ΕΘΟΜΑΚ Σαλάκου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 931 ΦΟΡΕΣ

Στην παρέλαση για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου που πραγματοποιήθηκε στη Σορωνή, πήραν μέρος τα μέλη της ΕΘΟΜΑΚ Σαλάκου και καταχειροκροτήθηκαν από τους παρευρισκόμενους.

Μάλιστα, όπως αναφέρει η ομάδα, ήταν μία πρωτοβουλία του αντιδημάρχου της Δημοτικής Ενότητας Καμείρου Γιώργου Τόππου, στον οποίο και έδωσαν δημόσια συγχαρητήρια, επισημαίνοντας σε ανάρτησή τους τα εξής:

«Τιμή και δόξα στους ήρωες... παρέλαση της ομάδας μας στη Σορωνή.
Συγχαρητήρια στον αντιδήμαρχο Ενότητας Καμείρου κ. Τόππο για την πρωτοβουλία.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!»

 

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ