Δώρα σε ασθενείς του νοσοκομείου μας από τον Σύλλογο Λεριών Ρόδου

Δώρα σε ασθενείς του νοσοκομείου μας από τον Σύλλογο Λεριών Ρόδου

Δώρα σε ασθενείς του νοσοκομείου μας από τον Σύλλογο Λεριών Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1349 ΦΟΡΕΣ

Μέρες αγάπης, προσφοράς και ελπίδας είναι τούτες που διανύουμε και ο Σύλλογος Λεριών Ρόδου το έκανε πράξη!

Έτσι, προχθές, μέλη του συλλόγου βρέθηκαν στο Νοσοκομείο της Ρόδου, όπου και μοίρασαν μικρά δώρα στους ασθενείς, θέλοντας να τους μεταφέρουν λίγη από τη ζεστασιά και το φως των ημερών του Πάσχα.

Όπως οι ίδιοι αναφέρουν σε ανάρτησή τους σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης: «Το Πάσχα είναι μια υπενθύμιση πως, ακόμα και στις δύσκολες στιγμές, η ανθρωπιά, η αλληλεγγύη και η αγάπη μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Ένα χαμόγελο, μια καλή κουβέντα, μια μικρή πράξη φροντίδας έχουν μεγάλη αξία.

Ευχόμαστε ολόψυχα σε όλους καλή Ανάσταση, με υγεία, δύναμη και αισιοδοξία. Κανείς δεν είναι μόνος αυτές τις άγιες μέρες».

 

 

 

Dropbox Ελευθερίας

 

 

 

 

 

Διαβάστε ακόμη

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο