Πάρκαρε παράνομα και του πήραν τις πινακίδες!

Πάρκαρε παράνομα και του πήραν τις πινακίδες!

Πάρκαρε παράνομα και του πήραν τις πινακίδες!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4779 ΦΟΡΕΣ

Οργώνουν κυριολεκτικά την πόλη τα όργανα της αστυνομίας για την εφαρμογή όσων προβλέπει ο ΚΟΚ, και όπου διαπιστώνουν παραβάσεις επιβάλλουν πρόστιμα.

Το ίδιο έπραξαν και χθες, όταν έξω από τον χώρο στάθμευσης του δήμου υπήρχε παρκαρισμένο όχημα πάνω σε κίτρινη γραμμή, καθώς στο σημείο εκείνο υπήρχε ράμπα, η πρόσβαση στην οποία είχε αποκλειστεί.

Ο οδηγός αγνόησε τη σήμανση και οι αστυνομικοί του αφαίρεσαν τις πινακίδες!

 

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ