«Να μην ξαναζήσουμε καλοκαίρι όπως το περσινό»!

«Να μην ξαναζήσουμε καλοκαίρι όπως το περσινό»!

«Να μην ξαναζήσουμε καλοκαίρι όπως το περσινό»!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1365 ΦΟΡΕΣ

Για να δούμε πώς θα κυλήσει το φετινό καλοκαίρι στην πόλη της Ρόδου, από… κυκλοφοριακής άποψης.

Ο δήμαρχος, Αλέξανδρος Κολιάδης, στην προχθεσινή συνέντευξη Τύπου, έφερε ως παράδειγμα πόλεις του εξωτερικού, λέγοντας ότι εκεί μπορεί (ακόμα και εμείς) να περπατάμε χιλιόμετρα για να επισκεφθούμε το ιστορικό κέντρο, ενώ εδώ, που είναι θέμα λεπτών, πρέπει να «κατεβάσουμε» το αυτοκίνητό μας στο κέντρο.

Το πρόβλημα είναι, βέβαια, πολυσύνθετο (σ.σ. δραματική έλλειψη χώρων στάθμευσης, δυσανάλογα μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων, παλιό οδικό δίκτυο, συγκοινωνία που επιδέχεται… βελτίωσης), ωστόσο, στη ρίζα του, δεν παύει να είναι θέμα νοοτροπίας. Αν αυτή που μας διακρίνει ήταν διαφορετική, αν μη τι άλλο, οι συνθήκες στο κέντρο, κατά τους μήνες αιχμής, θα ήταν λιγότερο αφόρητες.

Υπενθυμίζουμε ότι πριν από μερικούς μήνες, όταν άρχισε να μας προϊδεάζει ο κ. Κολιάδης για τα μέτρα που προτίθεται να εφαρμόσει η δημοτική αρχή στο κέντρο φέτος το καλοκαίρι, είχε πει χαρακτηριστικά: «Τέτοιο καλοκαίρι όπως το περσινό, δεν θέλω να ξαναζήσουμε!». Ούτως ή άλλως, από τον άλλο μήνα θα το δούμε…

Κυρ. Π.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου