Ντροπή: να μαζεύουν άλλοι τα σκουπίδια των ανεγκέφαλων!

Ντροπή: να μαζεύουν άλλοι τα σκουπίδια των ανεγκέφαλων!

Ντροπή: να μαζεύουν άλλοι τα σκουπίδια των ανεγκέφαλων!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 661 ΦΟΡΕΣ

Με ανάρτησή του ο κ. Μανώλης Κρητικός από το Τμήμα καθαριότητας κοινοχρήστων χώρων δήμου Ρόδου αναφέρεται στο μάζεμα των σκουπιδιών κάτω από τον ξύλινο πεζόδρομο, καθώς στήθηκε μία ολόκληρη επιχείρηση για να καθαριστεί ο χώρος.

Όπως αναφέρει, αν και υπήρχε ακριβώς από πάνω μπλε καλαθάκι και απέναντι ακριβώς μεγάλος κάδος 1200lt κάτω από τον ξύλινο πεζόδρομο, η εικόνα ήταν πραγματικά λυπηρή.

Τα σκουπίδια τελικά μαζεύτηκαν, καθώς ήρθε αυτοκίνητο που φόρτωσε τις δεκάδες σακούλες που γέμισαν, ενώ ευχαρίστησε δημόσια και όσους εργαζόμενους μάζεψαν τα σκουπίδια, προχωρώντας σε εργασίες εκτός του προγράμματος που είχαν!

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου