Γ. Χατζημάρκος: Με το καλό… και Επίτροπος;

Γ. Χατζημάρκος: Με το καλό… και Επίτροπος;

Γ. Χατζημάρκος: Με το καλό… και Επίτροπος;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 591 ΦΟΡΕΣ

Την πορεία του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και προέδρου της ΕΝ.ΠΕ., Γιώργου Χατζημάρκου, και στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης — μιας και είναι και αντιπρόεδρος της Επιτροπής των Περιφερειών — θέλησε να εξάρει ο ευρωβουλευτής Γιώργος Αυτιάς, κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου στο Καστέλο.

Σε κάποιο σημείο, λοιπόν, αναρωτήθηκε ο κ. Αυτιάς πού θα φθάσει από εδώ και πέρα ο περιφερειάρχης, «μπλέκοντας» στην αναφορά του και ένα από τα υψηλότερα αξιώματα σε επίπεδο Ε.Ε., αυτό του Επιτρόπου.

Η αντίδραση του κ. Χατζημάρκου ήταν αυτή που είναι πάντα όταν του πετάνε τέτοιες «σπόντες», με γέλια, αντε και καμιά αινιγματική αναφορά. Αυτή τη φορά περιορίστηκε να το αντιπαρέλθει με χαμόγελο.

Με την τρίτη του θητεία στη θέση του κυβερνήτη (σ.σ. κατά το Governor) του Νοτίου Αιγαίου να βρίσκεται στα μισά της, ήδη πολλοί αναρωτιούνται «τι θα κάνει μετά». Απ’ ό,τι καταλαβαίνουμε, δεν θα ξεμείνει εύκολα από επιλογές.

Κυρ. Π.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ