Ρόδος: Διώξεις σε Ρομά που άνοιγαν αυτοκίνητα και άρπαζαν ό,τι έβρισκαν
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 371 ΦΟΡΕΣ
Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε χθες από τον αρμόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου στους δύο Ρομά που κατηγορούνται για τη διάρρηξη τεσσάρων αυτοκινήτων, από τα οποία αφαίρεσαν χρήματα και αντικείμενα.
Πρόκειται για έναν 20χρονο και έναν 23χρονο ομόφυλό του, οι οποίοι κρατούνται προκειμένου την Πέμπτη 25 Ιουνίου να απολογηθούν στον ανακριτή Ρόδου.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η δράση των δύο ανδρών σταμάτησε προχθές το μεσημέρι, οπότε και συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νότιας Ρόδου, ενώ διαπιστώθηκε ότι το χρονικό διάστημα από τις 10 έως τις 18 Ιουνίου 2026 φέρονται να διέπραξαν τρεις διαρρήξεις σε αντίστοιχο αριθμό οχημάτων.
Πιο αναλυτικά, οι δύο Ρομά κατηγορούνται ότι αφαίρεσαν στις 21 Ιουνίου 2026 από Ι.Χ. αυτοκίνητο ένα πορτοφόλι και ένα power bank και αρχικά συνελήφθησαν για αυτά. Ωστόσο, κατά τη διερεύνηση της υπόθεσης προέκυψε πως από τις 10 έως τις 18 Ιουνίου είχαν διαπράξει άλλες τρεις περιπτώσεις.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι δύο εμπλεκόμενοι, αφού προσέγγιζαν το όχημα που τους ενδιέφερε, έσπαγαν το τζάμι και αφαιρούσαν ό,τι έβρισκαν μέσα.
Από την προανάκριση έχει προκύψει ότι από ένα αυτοκίνητο αφαίρεσαν τσάντα που περιείχε το χρηματικό ποσό των 1.000 ευρώ και διάφορα προσωπικά αντικείμενα και έγγραφα, από το δεύτερο όχημα μία τσάντα με 100 ευρώ και διάφορα έγγραφα και από το τρίτο αυτοκίνητο το χρηματικό ποσό των 220 ευρώ.
Ο 23χρονος και ο 20χρονος συνελήφθησαν, σε βάρος τους σχηματίστηκε ποινική δικογραφία και παραπέμφθηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου για τα περαιτέρω, για τα αδικήματα των διακεκριμένων κλοπών και της φθοράς ξένης περιουσίας, ενώ το αυτοκίνητο με το οποίο κινούνταν κατασχέθηκε.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News