Η ΝΟΕ ΠΑΣΟΚ Νοτίων Δωδεκανήσων τίμησε τη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 206 ΦΟΡΕΣ
Τριάντα χρόνια μετά τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου, η Νομαρχιακή Οργανωτική Επιτροπή Νοτίων Δωδεκανήσων τίμησε τη μνήμη του με εκδήλωση στο άγαλμά του, υπογραμμίζοντας τη διαχρονική πολιτική και κοινωνική παρακαταθήκη του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ.
Σε ανακοίνωσή της, έκανε λόγο για έναν ηγέτη που σημάδεψε την πορεία της σύγχρονης Ελλάδας και εξακολουθεί να εμπνέει τους αγώνες για κοινωνική δικαιοσύνη και δημοκρατία:

«Συγκεντρωθήκαμε σήμερα (σ.σ. χθες) στο άγαλμα του Ανδρέα Παπανδρέου, τριάντα χρόνια μετά τον θάνατό του, όχι μόνο για να αποτίσουμε φόρο τιμής και μνήμης σε έναν μεγάλο πολιτικό ηγέτη, αλλά και για να ανανεώσουμε τη δέσμευσή μας στις αξίες και στους αγώνες που υπηρέτησε. Ο Ανδρέας εξέφρασε τις ελπίδες και τις διεκδικήσεις του ελληνικού λαού, έδωσε φωνή στους μη προνομιούχους, ένωσε όλους τους Έλληνες και πρωταγωνίστησε στις μεγάλες κοινωνικές και δημοκρατικές κατακτήσεις. Η παρακαταθήκη του παραμένει ζωντανή και επίκαιρη, καλώντας μας να συνεχίσουμε τον αγώνα για κοινωνική δικαιοσύνη, εθνική αξιοπρέπεια και λαϊκή κυριαρχία. Τριάντα χρόνια μετά, η μνήμη του δεν είναι απλώς ιστορία. Είναι δύναμη, έμπνευση και ευθύνη για το μέλλον.»


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News