Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 114 ΦΟΡΕΣ
Στο πλαίσιο των επαφών που πραγματοποίησε στην Αθήνα για την προώθηση κρίσιμων ζητημάτων της Καλύμνου, ο Δήμαρχος Καλυμνίων Γιάννης Μαστροκούκος συναντήθηκε στην έδρα της 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας (2η ΥΠΕ) Πειραιώς και Αιγαίου με τον Διοικητή της κ. Χρήστο Ροΐλο.
Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν τα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του Γενικού Νοσοκομείου – Κέντρου Υγείας Καλύμνου «Το Βουβάλειο», με έμφαση στις ελλείψεις ιατρικού προσωπικού και στην ανάγκη περαιτέρω ενίσχυσής του, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της Καλύμνου και των γειτονικών νησιών.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στην υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών του Δήμου, και ειδικότερα της Ψερίμου, όπου η θαλάσσια απόσταση από την Κάλυμνο καθιστά αναγκαία τη συνεχή μέριμνα για την απρόσκοπτη πρόσβαση των κατοίκων στις υπηρεσίες υγείας.
Ο Διοικητής της 2ης ΥΠΕ διαβεβαίωσε τον Δήμαρχο ότι συνεχίζονται οι προσπάθειες για την κάλυψη των αναγκών σε ιατρικό προσωπικό, ενώ τον ενημέρωσε ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία πρόσληψης των δύο καρδιολόγων, οι οποίοι θα ενισχύσουν άμεσα το Νοσοκομείο Καλύμνου.
Μετά τη συνάντηση, ο Δήμαρχος Καλυμνίων Γιάννης Μαστροκούκος υπογράμμισε ότι η υγεία αποτελεί πρωτίστη προτεραιότητα για τη Δημοτική Αρχή, η οποία εργάζεται σταθερά για την ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς όλους τους κατοίκους του Δήμου και των μικρών νησιών. Παράλληλα, χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετική εξέλιξη την ολοκλήρωση της διαδικασίας πρόσληψης των δύο καρδιολόγων, επισημαίνοντας ότι ο Δήμος θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με τη 2η ΥΠΕ και το Υπουργείο Υγείας, διεκδικώντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News