Ανακύκλωση απορριμμάτων στην Κω

Ανακύκλωση  απορριμμάτων  στην Κω

Ανακύκλωση απορριμμάτων στην Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 517 ΦΟΡΕΣ

Η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πρασίνου Κω ξεκινά την υλοποίηση του προγράμματος ανακύκλωσης των απορριμμάτων στην Γραμμή 1 των ξενοδοχείων με εστιατόρια, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας και την μείωση του κόστους των τελών. Ήδη το στελεχιακό δυναμικό της Διεύθυνσης ξεκίνησε τις ενημερωτικές συναντήσεις με τις Διευθύνσεις των ξενοδοχείων μας με σκοπό την ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας και την σύμπραξη των δυνάμεων μας για την επιτυχία του στόχου. Ο μεγάλος στόχος της τριετίας για την ανακύκλωση των απορριμμάτων, την αλλαγή του τρόπου καθορισμού των τελών ανά τετραγωνικό και την μείωση τους είναι ένας εφικτός στόχος που πέραν των άλλων δημιουργεί συνθήκες εκσυγχρονισμού και εφαρμογής νέων τεχνολογιών. Η Δημοτική Αρχή καλεί όλες της τουριστικές μας επιχειρήσεις να συμμετάσχουν και να συμβάλουν στο πρόγραμμα που έχει ως στόχο να καταστήσει την Κω επώνυμο προορισμό στον τομέα προστασίας του περιβάλλοντος και αειφόρου ανάπτυξης. Στα πλαίσια αυτά θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση με τους διευθυντές των ξενοδοχείων της γραμμής 1. (Ξενοδοχεία με εστιατόρια) την Τρίτη 20/12/2012 και ώρα 18:00 στην αίθουσα του ΕΒΕΔ.

Διαβάστε ακόμη

Μιχάλης Θωμάτος: «Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και ταπεινότητα, γνωρίζοντας ότι έχουμε μπροστά μας ένα απαιτητικό καλοκαίρι»

Αντώνης Καμπουράκης: «Κύριε Γερονικόλα, τελικά σας ενοχλεί η πραγματικότητα ή απλώς δεν σας βολεύει;»

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό