Γιατρός έδωσε φακελάκι σε ασθενή!

Γιατρός έδωσε φακελάκι σε ασθενή!

Γιατρός έδωσε φακελάκι σε ασθενή!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 235 ΦΟΡΕΣ

Η κρίση αντέστρεψε τους... ρόλους όπως δείχνει το παράξενο περιστατικό που συνέβη το περασμένο Σάββατο στην Καρδιολογική Κλινική του Αττικού Νοσοκομείου.

Η κρίση αντέστρεψε τους... ρόλους όπως δείχνει το παράξενο περιστατικό που συνέβη το περασμένο Σάββατο στην Καρδιολογική Κλινική του Αττικού Νοσοκομείου.

Σύμφωνα με τον "Βηματοδότη" ο ασθενής εξετάστηκε από επιμελητή γιατρό και κρίθηκε ότι έπρεπε να υποβληθεί σε επέμβαση.

Όταν τελείωσαν ο άνθρωπος ζήτησε από το γιατρό μία χάρη. Συγκεκριμένα τον ρώτησε αν έχει χρήματα για να πάει στο σπίτι του με ταξί καθώς "δεν είχε σάλιο" όπως είπε.

Τελικά, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο γιατρός έβαλε σε ένα φακελάκι 20 ευρώ και του τα έδωσε...

Πηγή: Cretalive



var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Διαβάστε ακόμη

Από τα 150 ευρώ ανά παιδί έως τις 72 δόσεις: Τα 7 μέτρα οικονομικής στήριξης που έρχονται

«Ανάσα» για τις αγορές από το άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ

Λήγει τη Δευτέρα 22 Ιουνίου η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων

Ακίνητα: Φωτιά οι τιμές στο Νότιο Αιγαίο – Ποια νησιά οδηγούν την κούρσα

Καμία παράταση για την απογραφή ανελκυστήρων – 30 Ιουνίου λήγει η προθεσμία

«Πόλεμο» στους λαγοκέφαλους κήρυξαν οι ψαράδες σε όλη τη χώρα, ξεκινά πανελλήνιος διαγωνισμός αλιείας

Ενεργειακή «επανάσταση» στο Αιγαίο: Προχωρούν οι ηλεκτρικές διασυνδέσεις σε δεκάδες νησιά

Κυρ. Μητσοτάκης: «Χρέος μας, η μείωση των τιμών του πετρελαίου να φτάσει άμεσα στην αντλία»