Μεταφορά ασθενών από το Λιμενικό

Μεταφορά ασθενών από το Λιμενικό

Μεταφορά ασθενών από το Λιμενικό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 451 ΦΟΡΕΣ

Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος, πραγματοποιήθηκαν το Πάσχα και την Λαμπρή Δευτέρα από τη Λέρο και την Κάλυμνο.

Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος, πραγματοποιήθηκαν το Πάσχα και την Λαμπρή Δευτέρα, οι μεταφορές ασθενών, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης και συγκεκριμένα 70χρονης, από το λιμάνι της Λέρου στο λιμάνι Καλύμνου, με πλωτό περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος, και 20χρονου, από το λιμάνι της Καλολίμνου στο λιμάνι Καλύμνου, επίσης με πλωτό περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος.

Διαβάστε ακόμη

Κλειστές οι οδοί Πέλλας και Φιλίππων στις 26 και 27 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης

ΣΥΡΙΖΑ Δωδεκανήσου: Η στεγαστική κρίση διώχνει γιατρούς, εκπαιδευτικούς και δημόσιους λειτουργούς από τα νησιά

Νικητιάδης- Κατρίνης με ερώτηση στη Βουλή: Λιγότεροι πάγκοι στις λαϊκές αγορές σημαίνουν ακριβότερα προϊόντα για τους καταναλωτές

Το λιμεναρχείο το... σφράγισε το μεσημέρι αλλά οι... νεαροί κολυμβητές το άνοιξαν - Γεμάτο εκ νέου το τραμπολίνο στη Ρόδο

Πανελλαδικές 2026: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη από τη Ρόδο σάρωσε με 19.710 μόρια και βάζει πλώρη για την Ιατρική

Μήνυμα του δημάρχου Ρόδου Αλέξανδρου Κολιάδη προς τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Σταματούν οριστικά τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία

Ο Ελαιουργικός & Αμπελουργικός Συνεταιρισμός Δωδεκανήσου αποχαιρετά τον Μανώλη Διακομανώλη