Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος, πραγματοποιήθηκαν το Πάσχα και την Λαμπρή Δευτέρα από τη Λέρο και την Κάλυμνο.
Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος, πραγματοποιήθηκαν το Πάσχα και την Λαμπρή Δευτέρα, οι μεταφορές ασθενών, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης και συγκεκριμένα 70χρονης, από το λιμάνι της Λέρου στο λιμάνι Καλύμνου, με πλωτό περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος, και 20χρονου, από το λιμάνι της Καλολίμνου στο λιμάνι Καλύμνου, επίσης με πλωτό περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος.