Δυσαρέσκεια Κολιάδη: Eίμαι πρόεδρος στον ΠΡΟΤΟΥΡ χωρίς Δ.Σ. και καταστατικό!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 905 ΦΟΡΕΣ
Τη δυσαρέσκειά του για την κωλυσιεργία που καταγράφεται ως προς τη λειτουργία του ΠΡΟΤΟΥΡ, αφού μέχρι και σήμερα δεν έχει Διοικητικό Συμβούλιο και καταστατικό, εξέφρασε μιλώντας στον “Sky Ρόδου” ο νεο-ορισθείς Πρόεδρος Αλέξανδρος Κολιάδης.
Ο κ. Κολιάδης έκανε λόγο για καθυστερήσεις και χρόνιες δυσλειτουργίες του Οργανισμού, οι οποίες δεν τον εκφράζουν λέγοντας χαρακτηριστικά “Έχω βαφτιστεί «Πρόεδρος», αλλά δεν υπάρχει ΠΡΟΤΟΥΡ κι εμένα τέτοιες λογικές δε με εκφράζουν».
Σημειώνεται ότι και οι εργαζόμενοι στον ΠΡΟΤΟΥΡ παραμένουν απλήρωτοι για 18 μήνες!!!
Παράλληλα, ο κ. Κολιάδης τόνισε ότι πρέπει να γίνει σωστή διαχείριση του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, αφού θα έχει μεγάλο αντίκτυπο για το πώς θα πάει η επόμενη χρονιά, τη στιγμή που ασκούνται τεράστιες πιέσεις από τους τουρ οπερέιτορ.
«Πρέπει να σώσουμε τον προορισμό και δεν επιτρέπονται λάθη», είπε χαρακτηριστικά.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News