Το 4ο ΓΕ.Λ. Ρόδου στην Εναρκτήρια Συνάντηση του Erasmus KA220 “Digital for Active Education”

Το 4ο ΓΕ.Λ. Ρόδου στην Εναρκτήρια Συνάντηση  του Erasmus KA220 “Digital for Active Education”

Το 4ο ΓΕ.Λ. Ρόδου στην Εναρκτήρια Συνάντηση του Erasmus KA220 “Digital for Active Education”

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 737 ΦΟΡΕΣ

Από τις 15 μέχρι τις 17 Απριλίου 2024, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στη Φωξάνη (Focsani) της Ρουμανίας η εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Εrasmus KA220 “Digital for Active Education” στο οποίο το 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου συμμετέχει ως εταίρος.

Το έργο Dig4AEdu στοχεύει στην εφαρμογή ψηφιακών ικανοτήτων μέσω ενεργητικής μάθησης και εκπαίδευσης STEAM, έχει διάρκεια δύο έτη (1/10/2023 - 30/09/2025) και απευθύνεται σε μαθητές από 12 έως 17 ετών.

Στη συνάντηση, που έλαβε χώρα στο σχολείο Colegiul Tehnic Edmond Nicolau, συμμετείχαν εκπρόσωποι σχολείων από την Ελλάδα (4ο ΓΕ.Λ. Ρόδου) , τη Λετονία (Daugavpils Iespēju vidusskola), την Πορτογαλία (Agrupamento de escolas da Maia), τη Ρουμανία (Colegiul Tehnic Edmond Nicolau Focsani) και την Τουρκία (Hacı Bektaş Veli Anatolian High School), καθώς επίσης και το Pανεπιστήμιο του Πόρτο (UNIVERSIDADE DO PORTO)
Αρχικά, στο πλαίσιο γνωριμίας της ομάδας , έγινε παρουσίαση των εταίρων και των στόχων τους για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Στη συνέχεια, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν αφενός στη γενική επισκόπηση του έργου (αιτιολογία, σκοποί και στόχοι, δραστηριότητες και αναμενόμενα παραδοτέα, το χρονοδιάγραμμα των συνεδριάσεων, τα δικαιολογητικά έγγραφα που απαιτούνται) και αφετέρου στην υλοποίηση του έργου (πακέτα εργασίας, κατανομή εργασιών, αρμοδιότητες διαχείρισης έργου, πολλαπλασιαστικές εκδηλώσεις, προϋπολογισμός, πνευματικά παραδοτέα, καθήκοντα εταίρων, πρόταση μοντέλου μαθησιακού σεναρίου, διάχυση του έργου, ιστοσελίδα, σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα μέσα διάχυσης). Τέλος, συζητήθηκε η διαδικασία επιλογής του λογότυπου του έργου. Όπως μάλιστα αναφέρουν οι συμμετέχοντες/-ουσες εκπαιδευτικοί του 4ου ΓΕΛ Ρόδου:


«Η συνάντηση αυτή πραγματοποιήθηκε μέσα σε κλίμα συνεργασίας και οι εκπρόσωποι είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να ανταλλάξουν απόψεις καθ’ όλη τη διάρκεια της συνάντησης. Πρόκειται για μία εξαιρετική ευκαιρία για όλους τους συμμετέχοντες να διευρύνουν τους ορίζοντες, αλλά και να επωφεληθούν παιδαγωγικά, ώστε με τη σειρά τους να μεταφέρουν τις γνώσεις που θα κερδίσουν και στους υπόλοιπους συναδέλφους τους. Άλλωστε, στόχος όλων είναι η διάχυση της γνώσης και των καλών πρακτικών προς όλες τις κατευθύνσεις, αποσκοπώντας στη μέγιστη δυνατή ωφέλεια των παιδιών».

Διαβάστε ακόμη

Τη δράση «MyEU2024 - Συμμετέχω ενεργά στο Μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης» φιλοξένησε ο δήμος Ρόδου για μαθητές του νησιού μας

Ψηφιακό σχολείο και φροντιστήριο: Το υβριδικό σύστημα που θα υπάρχει σε απομακρυσμένες περιοχές

Τρία βραβεία σε διεθνή διαγωνισμό απέσπασε ο «Δράκος της Ρόδου»

Πανελλαδικές 2024: Στους 68.851 οι εισακτέοι – Το πρόγραμμα

Στις 4 Ιουνίου οι εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου στην Κάλυμνο

To xρονοδιάγραμμα των εξετάσεων: 20 Μαΐου ξεκινούν στα Λύκεια, 3 Ιουνίου στα Γυμνάσια, από 31 Μαΐου οι Πανελλαδικές στα ΓΕΛ

Δράσεις του 2ου ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ. Ρόδου για την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Μοναδική γιορτή επιστήμης και τεχνολογίας, στο 1ο Γ.Ε.Λ. ΡΟΔΟΥ «Βενετόκλειο»