Στη δικαιοσύνη παραπέμφθηκαν δύο άτομα που κατείχαν ναρκωτικές ουσίες

Στη δικαιοσύνη παραπέμφθηκαν δύο άτομα που κατείχαν ναρκωτικές ουσίες

Στη δικαιοσύνη παραπέμφθηκαν δύο άτομα που κατείχαν ναρκωτικές ουσίες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 848 ΦΟΡΕΣ

Για παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών κατηγορούνται δύο άτομα που συνελήφθησαν στην Κω, έχοντας στην κατοχή τους ουσίες.

Πρόκειται για δύο διαφορετικές περιπτώσεις στις οποίες κατηγορούνται ένας 19χρονος και ένας 17χρονος, οι οποίοι εντοπίστηκαν σήμερα τα ξημερώματα από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κω, και σε έλεγχο που τους έγινε βρέθηκαν να κατέχουν μικροποσότητες ακατέργαστης κάνναβης.

Οι ουσίες κατασχέθηκαν, ενώ σε βάρος των συλληφθέντων κινήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία.

Διαβάστε ακόμη

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου

Προειδοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για απατηλό e-mail τύπου phishing με χρήση στοιχείων Europol

Ορκίστηκαν οι νέοι Υπαστυνόμοι Β΄ της Ελληνικής Αστυνομίας

Διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για τους νεαρούς που διέπραξαν απάτες στην Κάρπαθο

Ρόδος: Διώξεις σε Ρομά που άνοιγαν αυτοκίνητα και άρπαζαν ό,τι έβρισκαν