Ξεκίνησαν οι εργασίες για την κατασκευή κυκλικού κόμβου και στην περιοχή του αεροδρομίου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4961 ΦΟΡΕΣ
Ο αντιπεριφερειάρχης Απόστολος Ασπράκης δοκίμασε… τον κόμβο στη Φανερωμένη με 16μετρο φορτηγό
Ξεκίνησαν και στην περιοχή του αεροδρομίου, οι εργασίες για την κατασκευή κυκλικού κόμβου, οι οποίες εντάσσονται στο έργο αναμόρφωσης του οδικού δικτύου από τον κόμβο της Φανερωμένης μέχρι και το αεροδρόμιο «Διαγόρας», ύψους 8,1 εκατ. ευρώ.
Η πρώτη φάση του έργου περιλαμβάνει εργασίες σε δύο μέτωπα ταυτόχρονα, στην περιοχή της Φανερωμένης και στον κόμβο του αεροδρομίου που συνδέεται με την οδό Τσαΐρι – αεροδρόμιο, όπου θα γίνει ανακατασκευή των πεζοδρομίων, με διαπλάτυνση όπου χρειάζεται και κατασκευή ειδικής λωρίδας για τυφλούς, καθώς και κατασκευή δικτύου ομβρίων. Στα ίδια σημεία, καθώς και στο σημείο του ΑΤ Ιαλυσού, θα κατασκευαστούν και κυκλικοί κόμβοι για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας.
Οι εργασίες θα διαρκέσουν συνολικά δύο χρόνια και θα εκτελούνται εκτός θερινής περιόδου. Αυτό σημαίνει, ότι οι οδηγοί από τη γύρω περιοχή με κατεύθυνση την πόλη της Ρόδου, θα πρέπει να επιλέγουν τον δρόμο προς Τσαΐρι και κατόπιν, τη Ρόδου-Λίνδου, ώστε να διευκολύνονται περισσότερο για τη μετακίνησή τους.
Ο Απόστολος Ασπράκης δοκίμασε… τον κόμβο στη Φανερωμένη με 16μετρο φορτηγό
Παρεμπιπτόντως, θα πρέπει να αναφερθεί, ότι ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Απόστολος Ασπράκης, τοποθετήθηκε δημόσια για τον νέο κόμβο της Φανερωμένης, επιχειρώντας να βάλει τέλος στις αμφιβολίες που εκφράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Με ανάρτησή του, όχι μόνο υπερασπίστηκε την επιστημονική αρτιότητα του έργου, αλλά και προχώρησε σε μια πρακτική δοκιμή, πραγματοποιώντας ελιγμό με φορτηγό 16 μέτρων στον κόμβο. Τα συμπεράσματά του αναφέρουν ότι η νέα κυκλοφοριακή ρύθμιση είναι λειτουργική και ασφαλέστερη από την προηγούμενη κατάσταση με τα φανάρια.
Ειδικότερα, επισήμανε τα εξής:
«Επειδή τις τελευταίες μέρες στο διαδίκτυο γράφονται πολλά για τον νέο κόμβο της Φανερωμένης, σήμερα σαν πολίτης με εμπειρία στα φορτηγά 40 ετών αποφάσισα να δοκιμάσω ελιγμό στον περιβόητο "στενό" κόμβο με πλήρη αναστροφή ενός φορτηγού αυτοκινήτου συνολικού μήκους 16 μέτρων!
Από το βίντεο, προκύπτουν δύο συμπεράσματα:
1. Ότι οι επιστήμονες-μελετητές έχουν κάνει άριστα τη δουλειά τους.
2. Ότι με την προηγούμενη κατάσταση, με τα φανάρια κυκλοφορίας, η συγκεκριμένη αναστροφή θα ήταν αδιανόητο να γίνει!
ΥΓ1: Η επιστήμη, οι κανόνες και η νομοθεσία είναι οι ασφαλείς οδηγοί μίας κοινωνίας που προοδεύει.
ΥΓ2: Ο πρώτος και σημαντικότερος λόγος που σε όλο τον κόσμο τοποθετούνται κόμβοι εκεί που υπήρχαν φανάρια, είναι η μείωση των δυστυχημάτων. Αυτός, σαν λόγος, και από μόνος του θα έπρεπε να φτάνει.»