Μαύρος καπνός από τον αντιδραστήρα 3

Μαύρος καπνός από τον αντιδραστήρα 3

Μαύρος καπνός από τον αντιδραστήρα 3

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 458 ΦΟΡΕΣ

Μαύρος καπνός βγαίνει από το κτίριο που στεγάζει τον αντιδραστήρα 3 του πυρηνικού σταθμού της Φουκουσίμα. Απομακρύνθηκε το προσωπικό. Το πρωί είχε εκκενωθεί και ο αντιδραστήρας 2.

Μαύρος καπνός βγαίνει από το κτίριο που στεγάζει τον αντιδραστήρα 3 του πυρηνικού σταθμού της Φουκουσίμα, γεγονός που κατέστησε αναγκαία την απομάκρυνση του προσωπικού, ανακοίνωσε η εταιρία Tokyo Electric Power (Tepco), διαχειρίστρια του σταθμού.

"Δε γνωρίζουμε εάν ο καπνός βγαίνει από το κτίριο που στεγάζει την τουρμπίνα ή από το κάλυμμα του αντιδραστήρα", δήλωσε εκπρόσωπος της Tepco. "Το προσωπικό απομακρύνθηκε από την αίθουσα ελέγχου του αντιδραστήρα 3", πρόσθεσε ο ίδιος εκπρόσωπος χωρίς να διευκρινίσει τον αριθμό των εργαζομένων που βρίσκονταν εκεί.

Νωρίτερα είχε απομακρυνθεί και το προσωπικό στον αντιδραστήρα 2 λόγω αυξημένης ραδιενέργειας.

Διαβάστε ακόμη

Οι Αμερικανοί έδωσαν στη δημοσιότητα τη συμφωνία με το Ιράν: Ανοίγουν τα Στενά του Ορμούζ, αίρονται όλες οι κυρώσεις

Ανοιχτά Στενά του Ορμούζ, καταστροφή του εμπλουτισμένου ουρανίου, ειρήνη και στον Λίβανο: Τι περιλαμβάνει το Μνημόνιο Κατανόησης ΗΠΑ - Ιράν

Τουρκική παρενόχληση στο αεροσκάφος του Δένδια - Το έκαναν και στους Γάλλους και τους Ολλανδούς

Ανάλυση: Ο Ερντογάν εξάγει κρίση σε Αιγαίο, Ανατολική Μεσόγειο και Κύπρο για να παραμείνει Σουλτάνος

Δεν εξετάζουμε την επανένταξη της Τουρκίας στο πρόγραμμα των F-35, λέει ο Ρούμπιο

Πανικός ανοιχτά της Μαρμαρίδας: Βυθίστηκε «πειρατικό» σκάφος με 148 επιβάτες, πήδηξαν στη θάλασσα για να σωθούν

Ξυλοδαρμούς και βιασμούς από τους Ισραηλινούς κατά την κράτησή τους καταγγέλλουν οι ακτιβιστές του στολίσκου

ΗΠΑ και Ιράν κατέληξαν σε προσχέδιο συμφωνίας, μεταδίδουν ιρανικά ΜΜΕ