Από χθες ξεκίνησε ο Στέργος Σταυρής το ατομικό πρόγραμμα, προκειμένου να επιστρέψει όσο γίνεται γρηγορότερα και να είναι στη διάθεση του τεχνικού του Απόλλωνα Κ., Δημήτρη Δογιάμα, μετά τη ρήξη χιαστών που υπέστη πέρυσι.
Ο συγκεκριμένος παίκτης είχε κάνει το προηγούμενο διάστημα γυμναστήριο και φαίνεται πως θα μπορέσει να βοηθήσει πραγματικά την ομάδα των Καλυθιών στο νέο πρωτάθλημα.
Τέλος, η διοίκηση, η τεχνική ηγεσία και οι ποδοσφαιριστές του Απόλλωνα Κ. ευχαριστούν τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου «Μιμάκος», Δημήτρη Παπαγεωργίου για το δείπνο που τους παρέθεσε.