Αντίθετη με την επαναφορά της βάσης του "10" η ΟΛΜΕ

Αντίθετη με την επαναφορά της βάσης του "10" η ΟΛΜΕ

Αντίθετη με την επαναφορά της βάσης του "10" η ΟΛΜΕ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 126 ΦΟΡΕΣ

Να μην επανέλθει το πλαφόν της βάσης του «10», υποστηρίζει η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης ΟΛΜΕ), επειδή το μέτρο θα «στείλει» σε ΙΕΚ και κολέγια εκατοντάδες υποψήφιους, ενώ θα μείνουν εξίσου πολλές θέσεις κενές στα Ιδρύματα.

Να μην επανέλθει το πλαφόν της βάσης του «10», υποστηρίζει η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης ΟΛΜΕ), επειδή το μέτρο θα «στείλει» σε ΙΕΚ και κολέγια εκατοντάδες υποψήφιους, ενώ θα μείνουν εξίσου πολλές θέσεις κενές στα Ιδρύματα: αυτό υποστήριξε ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ, Θεμισ. Κοτσυφάκης, σε συνέντευξη Τύπου, μαζί και με άλλα μέλη του προεδρείου της Ομοσπονδίας των Καθηγητών του Δημοσίου.

Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι 4 μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους και τα εκπαιδευτικά κενά ανέρχονται σε περίπου 2.000. Μάλιστα, έδωσαν στη δημοσιότητα αναλυτικούς πίνακες με τους εκπαιδευτικούς που λείπουν σε κάθε περιοχή.

Οι καθηγητές επεσήμαναν ότι δεν υπάρχουν προοπτικές κάλυψης των κενών, καθώς οι πιστώσεις που υπάρχουν δεν ξεπερνούν τις 120, ως εκ τούτου δεν θα καλυφθούν τα κενά. Μάλιστα, κατήγγειλαν ότι σε πολλά σχολεία παρατηρούνται συμπτύξεις και συγχωνεύσεις τάξεων για να «εξοικονομηθούν» εκπαιδευτικοί.

Συγχρόνως, κατήγγειλαν την έλλειψη διοικητικού προσωπικού και τη μείωση των δαπανών για τα σχολεία κατά 32%.

Ιδιαίτερα ανέπτυξαν το ζήτημα της μείωσης των αποδοχών των εκπαιδευτικών, λέγοντας ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί είναι από τους πιο κακοπληρωμένους στην Ευρώπη, καθώς η Ελλάδα βρίσκεται μόλις μία θέση πάνω από τη Σλοβενία και την Εσθονία που προσφέρουν χαμηλότερες αποδοχές στους εκπαιδευτικούς τους. Αντίθετα, σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες, είπαν, οι μηνιαίες αποδοχές των εκπαιδευτικών παρέμειναν σταθερές την τελευταία διετία και σε 16 έγιναν αυξήσεις διάφορων μορφών και τρόπων.

Παράλληλα, ο γενικός γραμματέας της ΟΛΜΕ αναφέρθηκε στα φαινόμενα σχολικής βίας τονίζοντας ότι τον τελευταίο καιρό αυτά έχουν ενταθεί, ανακοίνωσε ότι η ΟΛΜΕ θα πάρει πρωτοβουλίες αντιμετώπισης και παρέμβασης, ενώ θα καταγράψει πρώτα τα φαινόμενα.

Τέλος, οι εκπαιδευτικοί θα συμμετάσχουν στην απεργία της 19ης Δεκεμβρίου.
var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Διαβάστε ακόμη

Ν. Παπαθανάσης: 142,969 εκατ. ευρώ σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Ο λαγοκέφαλος έχει φτάσει πλέον σε ανεξέλεγκτα επίπεδα - Ψαράς από την Κάλυμνο που από το 2005 προειδοποιούσε για το τοξικό ψάρι μιλά στα Παραπολιτικά 90,1

ΗΠΑ και Ιράν βλέπουν «φως» για τον Λίβανο και το Ορμούζ: Οδικός χάρτης για οριστική συμφωνία σε 60 ημέρες

Βρετανία: Την παραίτησή του ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ

Από τα 150 ευρώ ανά παιδί έως τις 72 δόσεις: Τα 7 μέτρα οικονομικής στήριξης που έρχονται

«Ανάσα» για τις αγορές από το άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ

Λήγει τη Δευτέρα 22 Ιουνίου η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων

Ακίνητα: Φωτιά οι τιμές στο Νότιο Αιγαίο – Ποια νησιά οδηγούν την κούρσα