Δώρο των διαιτητών στα σωματεία

Δώρο των διαιτητών στα σωματεία

Δώρο των διαιτητών στα σωματεία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 257 ΦΟΡΕΣ

Αφιλοκερδώς πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους οι διαιτητές στα παιχνίδια της τελευταίας αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Γ’ κατηγορίας, ενώ ανάλογο δώρο θα κάνουν και στις ομάδες των υπόλοιπων τοπικών κατηγοριών.

Πρόκειται για την υλοποίηση της δέσμευσης που είχε αναλάβει ο πρόεδρος της ΕΠΣΔ Παναγιώτης Διακοφώτης και οι συνεργάτες του στην Εκτελεστική Γραμματεία της Ένωσης.

Διαβάστε ακόμη

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου

Γι’ άλλη μια χρονιά επιτυχημένο το «Βόλεϊ με Καρδιά»