Αυτό θα πεί θράσος σε παράνομο παρκάρισμα!

Αυτό θα πεί θράσος σε παράνομο παρκάρισμα!

Αυτό θα πεί θράσος σε παράνομο παρκάρισμα!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2522 ΦΟΡΕΣ

Και εκεί που πιστέψαμε ότι ο “Αντίλαλος” με την απαράδεκτη στάθμευση έξω από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου πριν από τρείς μέρες αφορούσε ίσως το χειρότερο παρκάρισμα που θα μπορούσε να γίνει σε ότι αφορά την έλλειψη στοιχειώδους σεβασμού απέναντι στους συμπολίτες μας και ίσως και σε εμάς τους ίδιους, χθες, συμπολίτισσά μας, έκανε το... θαύμα της!

Αποφάσισε να παρκάρει όπως ακριβώς βλέπετε στη φωτογραφία που δημοσιεύει σήμερα "Η Ροδιακή", προκειμένου να μπει σε κατάστημα που βρισκόταν εκεί κοντά. Δεν ξέρουμε τι να πρωτοσχολιάσουμε και ούτε που να "ρίξουμε" τις ευθύνες για την κοινωνία μας και για τους δεκάδες ανεγκέφαλους συμπολίτες μας που κυκλοφορούν ανενόχλητοι σε αυτόν τον τόπο....!
Λ.Τ.

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ