Abode2’s Luxury Greece: Η Ελλάδα προσελκύει τον τουρισμό πολυτελείας στο Λονδίνο

Abode2’s Luxury Greece: Η Ελλάδα προσελκύει τον τουρισμό πολυτελείας στο Λονδίνο

Abode2’s Luxury Greece: Η Ελλάδα προσελκύει τον τουρισμό πολυτελείας στο Λονδίνο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 766 ΦΟΡΕΣ

Η Ελλάδα ως αγορά τουρισμού πολυτελείας παρουσιάστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην καρδιά του Λονδίνου στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Abode2’s Luxury Greece Exclusive Champagne Networking Event», τέλος Νοεμβρίου στην αίθουσα τέχνης UNIT Gallery.

Την εκδήλωση «Abode2’s Luxury Greece Exclusive Champagne Networking Event» οργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ελλάδος στο Λονδίνο και βρετανικό περιοδικό Αbode2 που εστιάζει σε θέματα αγοράς ακινήτων πολυτελείας (luxury real estate).

To θεματικό περιοδικό Abode2, είναι το πρώτο περιοδικό πολυτελών ακινήτων, σύμφωνα με την κατάταξη της Google.

Στόχος της εκδήλωσης, η ενίσχυση των επαφών με την βρετανική αγορά τουρισμού πολυτελείας (luxury tourism) και δεύτερης κατοικίας (second home tourism) στην χώρα μας αλλά και στην ευρύτερη προσπάθεια ενίσχυσης του επενδυτικού ρεύματος για την τουριστική αγορά της Ελλάδας, όπου η αγορά ακινήτων είναι μείζονος σημασίας.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμό του Έλληνα Πρέσβυ στο Λονδίνο, κ. Ιωάννη Τσαούση ενώ ακολούθησε καλωσόρισμα των περίπου 250 προσκεκλημένων από την Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ηνωμ. Βασιλείου & Ιρλανδίας, κ. Ελένη Σκαρβέλη.

Η ελληνική παρουσία πλαισιώθηκε επίσης από το Enterprise Greece, εκπροσώπους επιχειρήσεων όπως η Sky Express, τα Domes Resorts, Elounda Hills αλλά και λοιπές επιχειρήσεις που επενδύουν και δραστηριοποιούνται ενεργά στους ελληνικούς προορισμούς, όπως η Savills και η Royal Caribbean International.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε πλήθος επαφών της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας και εκπροσώπων της ελληνικής αγοράς με στελέχη της βρετανικής αγοράς τουρισμού πολυτελείας και ενισχύθηκε η εικόνα της Ελλάδας ως προορισμού πολυτελείας που παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Στο τέλος της εκδήλωσης προσφέρθηκαν στους προσκεκλημένους φιλοφρονητικά δώρα με το λογότυπο του ΕΟΤ / visitgreece.gr.

Σημειώνεται ότι το κοινό του θεματικού περιοδικού Abode2 είναι επαγγελματίες υψηλού μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου και αριθμεί 230.000 αναγνώστες. Η έντυπη κυκλοφορία του ανέρχεται σε 50.000 τεύχη. Πωλείται στα πολυκαταστήματα Harrods και Selfridges στο Λονδίνο και διατίθεται στις αίθουσες αναμονής της πρώτης θέσης και των business lounges των αεροπορικών εταιρειών της British Airways, Virgin και Emirates, στα charters ιδιωτικών τζετ και στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου.

Διαβάστε ακόμη

Παρίσι: «Άρωμα» Ελλάδας στους δρόμους και το μετρό

Airbnb: Ασαφείς οι περιορισμοί για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

Τουρισμός: Ποια ταξίδια προτιμούν οι Έλληνες

Οι καύσωνες στην Ευρώπη γίνονται όλο και πιο επικίνδυνοι- Πώς επηρεάζεται ο τουρισμός

Ελληνικός τουρισμός: Η πρόοδος και οι προβλέψεις για το 2024

Coolcationing: Νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό η "στροφή" σε προορισμούς με λιγότερο θερμά καλοκαίρια

Σε διαβούλευση το Ειδικό Χωροταξικό για τον Τουρισμό

Εκδήλωση για το εταιρικό δίκαιο στις επιχειρήσεις τουρισμού