Matka Travel Fair: Ελλάδα «ψηφίζουν» οι Φινλανδοί για τις διακοπές τους

Matka Travel Fair: Ελλάδα «ψηφίζουν» οι Φινλανδοί για τις διακοπές τους

Matka Travel Fair: Ελλάδα «ψηφίζουν» οι Φινλανδοί για τις διακοπές τους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 894 ΦΟΡΕΣ

Η Ελλάδα συνεχίζει να αναδεικνύεται ως το αδιαμφισβήτητο φαβορί μεταξύ των Φινλανδών ταξιδιωτών.

Όπως φάνηκε στην International Matka Travel Fair που διοργανώθηκε και φέτος για 36η φορά, με τους Φινλανδούς να την επισκέπτονται για να πάρουν αποφάσεις για τα ταξίδια των διακοπών, το 41% όλων των ταξιδιών στην Ευρώπη κατευθύνονται προς τη χώρα μας.

Ο δεύτερος αγαπημένος προορισμός για τους Φινλανδούς είναι η Ισπανία, η οποία φέτος ήταν χώρα εταίρος (Partner country) στη Matka Nordic Travel Fair 2024.

Η Ισπανία πούλησε λίγα περισσότερα από 180.000 πακέτα διακοπών το 2023, που αντιπροσώπευε το 32,3 % όλων των ταξιδιών στην Ευρώπη, με τα Κανάρια Νησιά να δέχονται την πλειοψηφία των πακέτων στην Ισπανία.

Σε σύγκριση με το 2022, ο Τουρισμός στην Ισπανία αυξήθηκε κατά 25,8%, ωστόσο σε σύγκριση με το 2019, εξακολουθεί να είναι 22,4% πίσω από τα στοιχεία πριν από την πανδημία.

Ο Σύνδεσμος της Φινλανδικής Ταξιδιωτικής Βιομηχανίας (SMAL) ανέφερε σημαντική αύξηση των πακέτων αεροπορικών διακοπών από τη Φινλανδία προς διεθνείς προορισμούς το 2023.

Συνολικά, πουλήθηκαν περίπου 676.000 πακέτα, αντικατοπτρίζοντας μία αξιοσημείωτη αύξηση 31% σε σύγκριση με το 2022.

Η έκθεση περιελάμβανε σχεδόν 900 εταιρείες από περίπου 70 διαφορετικές χώρες.

«Η ταξιδιωτική έκθεση Matka αποτελεί το μεγαλύτερο και μοναδικό βιομηχανικό γεγονός στα βόρεια γεωγραφικά πλάτη, προσφέροντας απαράμιλλες ευκαιρίες δικτύωσης υψηλής ποιότητας.

Η έκθεση, όχι μόνο διευκολύνει τις παγκόσμιες συνδέσεις μέσω της προ-εκδήλωσης Matka Workshop Day και του Business Forum κατά τη διάρκεια της ημέρας των επαγγελματιών, αλλά προσελκύει επίσης μία σημαντική βάση καταναλωτών το Σαββατοκύριακο», λέει η Noora Haatainen, Business Manager της Matka.

Ένας νέος ταξιδιωτικός πράκτορας, η Longitours, παρουσιάστηκε εμφανώς στην έκθεση Matka Travel Fair.

Πραγματοποιήθηκαν ενδιαφέρουσες συζητήσεις στο «φρέσκο» περίπτερο, που κάλυπταν παραδοσιακούς προορισμούς πακέτων διακοπών, καθώς και ανεξάρτητα ταξίδια σε προορισμούς μεγάλων αποστάσεων από τη Βραζιλία στην Ασία.

Οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων παρουσίασαν αξιοσημείωτη άνοδο, με περίπου 49.000 ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν το 2023, σημειώνοντας μία αξιοσημείωτη αύξηση 96% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η Ταϊλάνδη παρέμεινε κορυφαία επιλογή, προσελκύοντας πάνω από 24.000 πακέτα.

Η αναβίωση του ενδιαφέροντος για μεγάλες διεθνείς κρουαζιέρες ήταν εμφανής, με σχεδόν 6.600 πακέτα κρουαζιέρας που πωλήθηκαν το 2023, σημειώνοντας αύξηση 74,6% σε σύγκριση με το 2022.

Πηγή: tourismtoday.gr

Διαβάστε ακόμη

Παρίσι: «Άρωμα» Ελλάδας στους δρόμους και το μετρό

Airbnb: Ασαφείς οι περιορισμοί για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

Τουρισμός: Ποια ταξίδια προτιμούν οι Έλληνες

Οι καύσωνες στην Ευρώπη γίνονται όλο και πιο επικίνδυνοι- Πώς επηρεάζεται ο τουρισμός

Ελληνικός τουρισμός: Η πρόοδος και οι προβλέψεις για το 2024

Coolcationing: Νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό η "στροφή" σε προορισμούς με λιγότερο θερμά καλοκαίρια

Σε διαβούλευση το Ειδικό Χωροταξικό για τον Τουρισμό

Εκδήλωση για το εταιρικό δίκαιο στις επιχειρήσεις τουρισμού