Δ. Φραγκάκης: «Η Ελλάδα δεν είναι Ισπανία. Η στρατηγική μας είναι να μην φθάσουμε εκεί»

Δ. Φραγκάκης: «Η Ελλάδα δεν είναι Ισπανία.  Η στρατηγική μας είναι να μην φθάσουμε εκεί»

Δ. Φραγκάκης: «Η Ελλάδα δεν είναι Ισπανία. Η στρατηγική μας είναι να μην φθάσουμε εκεί»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 623 ΦΟΡΕΣ

Στην εξαιρετική πορεία του ελληνικού τουρισμού στη χώρα μας και ειδικότερα στη Ρόδο, που τον προηγούμενο μήνα κατέγραψε νέο ρεκόρ, με αύξηση 16% σε σχέση με πέρυσι, αναφέρθηκε μιλώντας στον Real Voice και τη Ρένα Παυλάκη, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.

«Φέτος έχουμε περισσότερο κόσμο απ’ ό,τι πέρυσι. Το 1ο 4μηνο του 2024 είναι 10% πάνω σε σχέση με πέρυσι ο τουρισμός στη χώρα», τόνισε ο κ. Φραγκάκης και αναφέρθηκε στην εξαιρετική συνεργασία του ΕΟΤ με την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε επίσης στο άνοιγμα νέων αγορών από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, απάντησε στην γκρίνια των επιχειρηματιών για χαμηλούς τζίρους, αλλά και στον υπερτουρισμό. «Η Ελλάδα δεν είναι Ισπανία. Η στρατηγική μας είναι να μην φθάσουμε εκεί», όπως είπε, προσθέτοντας ότι «η χρονική και χωρική διάχυση του τουρισμού είναι η απάντηση στον υπερτουρισμό».

Ο κ. Φραγκάκης τόνισε, ότι γίνεται πολλή δουλειά από τον ΕΟΤ και την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και αναφέρθηκε στις πρώτες διεθνείς πτήσεις που ήρθαν την 1η Μαρτίου στη Ρόδο, ανοίγοντας τη φετινή σεζόν στη χώρα, νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά.

Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ σημείωσε ότι «στην αύξηση του τουρισμού στα νησιά μας έχει συμβάλει και το νέο μέτρο της γρήγορης βίζας για τους Τούρκους επισκέπτες που πάει πάρα πολύ καλά για όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου και ειδικά για τη Ρόδο.

Πάντα κρατάμε μία επιφύλαξη για το απρόοπτο. Είδαμε τι έγινε με τον Τουρ Οπερέιτορ FTI. Βεβαίως ήταν υποψιασμένη η αγορά και οι επιπτώσεις είναι ελεγχόμενες, ωστόσο τέτοια θέματα δημιουργούν πάντα θέμα».

Για την επιτυχία του τουρισμού ο κ. Φραγκάκης είπε ότι δεν έγινε τυχαία. «Όλη αυτή η εξέλιξη του τουρισμού έχει μία ιστορία. Πριν 4 χρόνια σε σύσκεψη που κάναμε το 2020 στην Αθήνα την περίοδο της πανδημίας, στην οποία το ερώτημα ήταν αν θα ανοίξει ο τουρισμός και στην οποία ήταν παρών και ο περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου Γ. Χατζημάρκος. Πήραμε ένα πολύ μεγάλο ρίσκο, ήμασταν η πρώτη χώρα που άνοιξε τον τουρισμό, κράτησε για μεγάλο χρονικό διάστημα και βάλαμε όλοι πλάτη. Κι αυτό το αποτέλεσμα μας βγήκε με πολύ άγχος και πολλή δουλειά. Εκτός του ότι πάμε πολύ καλά στα δύσκολα, δείξαμε ότι συνεργαζόμαστε και πάρα πολύ καλά. Κι εμείς με την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έχουμε άριστη συνεργασία. Με τη διαχείριση της πανδημίας, η Ελλάδα πλασαρίσθηκε στις ασφαλείς χώρες» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Για το θέμα της γκρίνιας όσον αφορά τα έσοδα, είπε ότι δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο της Ρόδου. «Σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης σε όλη την Ευρώπη, οι τουρίστες προσέχουν τι ξοδεύουν. Έχουν κι αυτοί έναν οικογενειακό προϋπολογισμό. Μπορεί να έχουν ένα μικρότερο spending, το οποίο μπορεί να είναι παροδικό. Η στρατηγική μας στον ΕΟΤ είναι πώς μπορούμε να προσεγγίσουμε καλύτερη ποιότητα τουριστών, γι’ αυτό ανοίγουμε και νέες αγορές», τόνισε ο κ. Φραγκάκης.

Διαβάστε ακόμη

Coolcationing: Νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό η "στροφή" σε προορισμούς με λιγότερο θερμά καλοκαίρια

Σε διαβούλευση το Ειδικό Χωροταξικό για τον Τουρισμό

Εκδήλωση για το εταιρικό δίκαιο στις επιχειρήσεις τουρισμού

Φως στο τούνελ για εποχικά εργαζόμενους στον τουρισμό-Τι θα γίνει με το επίδομα ανεργίας

Τουρισμός: Σχεδόν διπλάσιοι οι επισκέπτες σε μια διετία

Όλγα Κεφαλογιάννη: Bιώσιμη και ποιοτική τουριστική ανάπτυξη

Διακοπές: Οι Νορβηγοί «ψηφίζουν» Ελλάδα για το 2024 – Οι «μυστικοί» και οι διαχρονικοί προορισμοί

Αστυπάλαια,Λειψοί, Νίσυρος και Καστελλόριζο στη λίστα των Times με τους 16 πιο χαλαρωτικούς νησιωτικούς προορισμούς στην Ελλάδα