Γ. Διαμαντής: Με σκληρή δουλειά κάθε μαθητής μπορεί να επιτύχει τα όνειρά του

Γ. Διαμαντής: Με σκληρή δουλειά κάθε μαθητής μπορεί να επιτύχει τα όνειρά του

Γ. Διαμαντής: Με σκληρή δουλειά κάθε μαθητής μπορεί να επιτύχει τα όνειρά του

Ελευθερία Πελλού

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3226 ΦΟΡΕΣ

Είχε βάλει εξ αρχής στόχο την Ιατρική Σχολή και, αν και δεν τα κατάφερε πέρυσι, δεν τα παράτησε!

Προσπάθησε ξανά και φέτος, όχι μόνο πέτυχε στις Πανελλαδικές Εξετάσεις αλλά κατάφερε να συγκεντρώσει την κορυφαία βαθμολογία των 19.160 μορίων στις Σπουδές Υγείας, που ήταν το πεδίο του.

Ο λόγος για τον Γιάννη Διαμαντή του Εμμανουήλ από το 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο), ο οποίος μίλησε στη «Ροδιακή» για τις προσπάθειές του, τα όνειρά του, τη διαδικασία των Πανελλαδικών, τις δυσκολίες που υπήρξαν φέτος στο μάθημα της Φυσικής, αλλά και τη «σημαντικότατη βοήθεια και “ώθηση” που έλαβε από την οικογένεια, τους φίλους και τους καθηγητές του»!

Δεν παρέλειψε δε, να στείλει μήνυμα στα παιδιά που θα ξεκινήσουν προετοιμασία εξετάσεων για την επόμενη χρονιά, λέγοντάς τους χαρακτηριστικά ότι «τις Πανελλήνιες δεν πρέπει να τις φοβούνται, αλλά να τις κατακτήσουν»!

Αν ωστόσο δεν τα καταφέρουν από την πρώτη φορά, μπορούν να ξαναπροσπαθήσουν (όπως κι εκείνος) ή να αναζητήσουν κάποιον άλλο τρόπο για να υλοποιήσουν τις επιδιώξεις και τους στόχους τους!

Πέτυχες μία κορυφαία βαθμολογία στο πεδίο σου (Υγείας) σε μία χρονιά όπου υπήρξαν αρκετές δυσκολίες σε μαθήματα όπως η Φυσική, που διαγωνίστηκες κι εσύ. Πού πιστεύεις ότι οφείλεται αυτή σου η επιτυχία, υπάρχει κάποιο «μυστικό»;
«Η φετινή χρονιά ήταν πράγματι ιδιαίτερη, όσον αφορά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Πιο συγκεκριμένα, στο μάθημα της Φυσικής, τα θέματα, κατά τη γνώμη μου, ήταν εξαιρετικά αυξημένης δυσκολίας, με δεδομένο και τον περιορισμένο χρόνο που διαθέταμε για την επίλυσή τους, καθώς και τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Τα θέματα της Βιολογίας, της Χημείας και της Νεοελληνικής Γλώσσας, θεωρώ κυμαίνονταν στα "φυσιολογικά" πλαίσια, στα οποία οι μαθητές έχουμε συνηθίσει. Κάποιο συγκεκριμένο "μυστικό" της επιτυχίας δεν θεωρώ πως υπάρχει. Η βαθμολογία και η επίδοσή μου, πιστεύω πως οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως το καθημερινό πρόγραμμα, η συγκέντρωση, η προσήλωση στον στόχο και η συστηματική προσπάθεια. Σίγουρα πάντως, προσωπικά, με βοήθησε η εμπειρία που απέκτησα την πρώτη φορά που "έδωσα" Πανελλαδικές, την περσινή χρονιά.»

Κατά πόσο άλλαξε η καθημερινότητά σου και πώς γενικότερα ήταν τα δύο χρόνια πριν από τις Πανελλαδικές;
«Η καθημερινότητά μου ήταν διαφορετική μεταξύ των δύο ετών όπου έδωσα Πανελλήνιες. Την πρώτη χρονιά, η καθημερινότητά μου περιελάμβανε σχολείο από το πρωί μέχρι το μεσημέρι και το απόγευμα μελέτη και φροντιστήριο. Γενικά, ο συνδυασμός Γ’ Λυκείου με Πανελλήνιες δημιουργεί μία καθημερινότητα με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο και απαιτείται μεγάλη προσπάθεια και επιμονή από εμάς τους μαθητές για την ανταπόκριση στις υποχρεώσεις των μαθημάτων. Τη δεύτερη χρονιά, η καθημερινότητά μου ήταν εξαιρετικά πιο ήπια και "χαλαρή". Ο ελεύθερος χρόνος, τόσο για διάβασμα όσο και για ανάπαυση, ήταν σημαντικά περισσότερος, με συνέπεια να περάσω πιο ευχάριστα τις ημέρες μου. Ωστόσο, το άγχος και η πίεση εξακολουθούσαν να αποτελούν τμήμα της κάθε ημέρας, καθώς γνώριζα, ότι με το πέρασμα του χρόνου θα έρθει ο καιρός να ξαναδώσω τις δύσκολες αυτές εξετάσεις. Δεν μπορώ να παραλείψω τη σημαντικότατη βοήθεια και "ώθηση" που έλαβα από την οικογένεια, τους φίλους και τους καθηγητές μου, οι οποίοι βρίσκονταν στο πλευρό μου καθ' όλη την πορεία μου φέτος. Για τη συμπαράστασή τους, λοιπόν, τους είμαι ευγνώμων.»

Τελικά, όλα όσα ακούγονται για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι μύθος ή πραγματικότητα;
«Όλοι γνωρίζουμε για τις περίφημες Πανελλαδικές Εξετάσεις και τα όσα ακούγονται γι’ αυτές. Δεν θεωρώ, όμως, πως όσα ακούγονται, αντικατοπτρίζουν και την πραγματικότητα. Σίγουρα πρόκειται για εξαιρετικά δύσκολες εξετάσεις, κατά τις οποίες, μαθητές από όλη την Ελλάδα ανταγωνίζονται μεταξύ τους, με στόχο να καταφέρουν να εισαχθούν στο εκάστοτε επιθυμητό τους τμήμα. Ωστόσο, θεωρώ ότι με σκληρή δουλειά, εργατικότητα και προσήλωση, ο κάθε μαθητής μπορεί να επιτύχει τα όνειρά του μέσα από τις εξετάσεις αυτές. Ακόμα και να μην τα καταφέρει την πρώτη φορά, μπορεί να ξαναπροσπαθήσει (όπως κι εγώ) ή να αναζητήσει κάποιον άλλο τρόπο για να υλοποιήσει τις επιδιώξεις και τους στόχους του.»

Πού στοχεύεις με αυτή σου τη βαθμολογία και γιατί;
«Με τη φετινή μου βαθμολογία στις Πανελλήνιες, στοχεύω σε μία από τις Ιατρικές Σχολές της χώρας μας. Εδώ και αρκετά χρόνια κι από νεαρή ηλικία, ήξερα πως ο τομέας και το επάγγελμα που επιθυμώ να ασκήσω στο μέλλον είναι αυτό του Ιατρού και της Ιατρικής Επιστήμης γενικότερα. Διαφαίνεται, λοιπόν, ότι η βαθμολογία που συγκέντρωσα είναι αρκετή για την εισαγωγή μου στην Ιατρική».

Τι θα ήθελες να πεις στα παιδιά που πρόκειται σύντομα να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για τις Πανελλαδικές
«Το "μήνυμά" μου για τους μαθητές που ξεκινούν την προετοιμασία τους για τις Πανελλαδικές, είτε δίνουν για πρώτη φορά είτε ξαναδίνουν, είναι το εξής: Να αγαπήσουν το αντικείμενο που έχουν επιλέξει και να θέτουν κάθε ημέρα μικρούς στόχους, με απώτερο σκοπό να συγκεντρώσουν μια βαθμολογία που θα τους επιτρέψει να εισαχθούν στην επιθυμητή τους σχολή! Οι Πανελλαδικές είναι ένας δύσκολος και αστάθμητος παράγοντας και μια διαδικασία, με την οποία θα πρέπει να αναμετρώνται καθημερινά. Κατά γενικό κανόνα, η προσπάθεια ανταμείβεται, αν όχι κατευθείαν, σίγουρα σε βάθος χρόνου. Δεν πρέπει, ωστόσο, να αδιαφορούν για την υγεία και την επαρκή ξεκούρασή τους, καθώς είναι εξίσου σημαντική με τη μελέτη. Τις Πανελλήνιες δεν πρέπει να τις φοβούνται, αλλά να τις κατακτήσουν. Τους εύχομαι καλή δύναμη, κουράγιο κι επιτυχία.»

Τέλος λοιπόν – για την ώρα τουλάχιστον- το διάβασμα και οι εξετάσεις, πώς σκέπτεσαι να περάσεις το καλοκαίρι;
«Το φετινό καλοκαίρι θα το περάσω με αρκετή ανάπαυση και διασκέδαση, όπως άλλωστε όλοι οι μαθητές μετά τις Πανελλήνιες. Επιθυμώ να περάσω τον χρόνο μου με την οικογένειά μου και τους φίλους μου, με τους οποίους, λόγω των Πανελλαδικών, δεν καταφέραμε να βρεθούμε πολύ μέσα στη χρονιά. Στο "πρόγραμμα" σίγουρα είναι η παραλία, τα "μπάνια", τα ταξίδια η διασκέδαση με καλή παρέα και φίλους, καθώς και να επισκεφθώ το χωριό μου, την Απολακκιά, το οποίο έχω επιθυμήσει! Τέλος, ανυπομονώ να πάω στη Σύμη με την οικογένειά μου, για τις "ετήσιες" μας διακοπές, τις οποίες τα τελευταία χρόνια δεν μπορέσαμε να ευχαριστηθούμε πλήρως, λόγω υποχρεώσεων σχετικών με τις Πανελλήνιες.»

Διαβάστε ακόμη

Γιάννης Παππάς: Προτεραιότητα η ποιοτική αναβάθμιση των νησιών

Προτεραιότητα η ανάπτυξη για τον δήμαρχο Αστυπάλαιας

Τιμητική διάκριση σε ταινία νεαρής Ροδίτισσας σε Φεστιβάλ στις Κάννες!

Η Θεανώ, η Ροδίτισσα με το χαμόγελο, που εργάζεται σε δύο δουλειές από 13 ετών

Π. Κουνάκης: Η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ απαξίωσαν συνολικά όλα τα νησιά

Δ. Βολονάκη: Η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της για την υγεία στα νησιά μας

Όλγα Κουρή-Καλλέργη: Το Δημογραφικό είναι τεράστιο πρόβλημα για όλη την Ευρώπη

Λίνα Μενδώνη σε συνέντευξή της στη «Ροδιακή»: «Στα Δωδεκάνησα εκτελούνται έργα και δράσεις από το υπουργείο μας, ύψους 42,5 εκατ. ευρώ»