Η εξαθλίωση των Ελλήνων

Η εξαθλίωση των Ελλήνων

Η εξαθλίωση των Ελλήνων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 364 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο πολιτευτής Δωδ/σου Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Κρητικός

Το 4ο Μνημόνιο, που φέρει και αυτό την υπογραφή των ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ., θα εξαθλιώσει κυριολεκτικά τους Έλληνες. Όλοι χάνουν!

• Οι μισθωτοί θα χάσουν έναν μισθό εξαιτίας της μείωσης του αφορολόγητου

• Οι συνταξιούχοι θα χάσουν τουλάχιστον δύο συντάξεις εξαιτίας της μείωσης του αφορολόγητου και των νέων μειώσεων στις συντάξεις

• Οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα αναγκαστούν να βάλουν λουκέτο μετά τις νέες αυξήσεις στις ασφαλιστικές εισφορές

• Οι πιο αδύναμοι πολίτες θα αναγκαστούν να σηκώσουν το μεγαλύτερο βάρος της καταστροφικής πολιτικής της κυβέρνησης

Μεθαύριο, οι βουλευτές των ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ., θα σηκώσουν και τα δύο χέρια στην Βουλή και θα πουν ‘Ναι σε όλα’ για δεύτερη φορά σε δύο χρόνια.

Δεν τους νοιάζει ούτε πως θα τα βγάλουν πέρα οι Έλληνες, ούτε τι θα γίνει η πατρίδα μας.

Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να παραμείνουν στις καρέκλες τους.

Και μη χειρότερα!

Διαβάστε ακόμη

Αντώνης Φ. Αγγελής: Για τον Λευτέρη και την Ευαγγελία

Αντώνης Γιαννικουρής, πρόεδρος Ινστιτούτου We Are Greece: …«Ώρα αποφάσεων για τους υδάτινους πόρους: από τη διαχείριση της κρίσης στη θεσμική μεταρρύθμιση»

Γιάννης Παρασκευάς: Η Ρόδος τιμά τη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου

Χρήστος Ι. Π. Κολοβός: Η πραγματικότητα για την ανατίναξη εκσκαφέων από τη ΔΕΗ

Μάνος Δ. Κόκκινος: Ανδρέας Παπανδρέου-Ένας μεγάλος δημοκρατικός ηγέτης, οραματιστής, επαναστάτης και άνθρωπος

Σταύρος Μιχαηλίδης: Οι νησιωτικές επιχειρήσεις χωρίς μεταφορικό ισοδύναμο για 3 χρόνια –Νέος «ΟΠΕΚΕΠΕ» στο μεταφορικό ισοδύναμο;

Αγγελική Κ. Μοράρη: Παιδική διατροφή: Από το «δεν μου αρέσει» στο «θα το δοκιμάσω»

Γιάννης Σαμαρτζής: Οικονομίες έντασης Κεφαλαίου και έντασης Εργασίας: Οι δύο Πυλώνες της Παραγωγής και Παραγωγικότητας