ΠΟΞ: Τα επώνυμα τοπικά προϊόντα ως εργαλείο marketing προορισμών και ξενοδοχείων

ΠΟΞ: Τα επώνυμα τοπικά προϊόντα ως εργαλείο marketing προορισμών και ξενοδοχείων

ΠΟΞ: Τα επώνυμα τοπικά προϊόντα ως εργαλείο marketing προορισμών και ξενοδοχείων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 266 ΦΟΡΕΣ

Την επανεκκίνηση του έργου «Τοπικά και Επώνυμα», από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το δίκτυο “AuthenticGreece” και τους λοιπούς συντελεστές του, ανακοίνωσε η ΠΟΞ με προχθεσινή της ανακοίνωση.

Το έργο βασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής ξενοδοχείων, προορισμών και παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως «όχημα»” επιλεγμένα επώνυμα τοπικά προϊόντα.

Πολύ πριν από την έκρηξη της πανδημίας, η ΠΟΞ είχε υιοθετήσει την οργανωμένη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, μέσα από την πρόταση που διαμορφώθηκε από τους συνεργαζόμενους Φορείς “Authentic Greece – δίκτυο παραγωγών και γαστροτουρισμού” και “We Do Local”, το δίκτυο Φιλοξενίας με έδρα στην Κρήτη, αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΟΞ.

Συγκεκριμένα, το έργο «Τοπικά και Επώνυμα», βασίζεται στο Μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Marketing Ξενοδοχείων και Προορισμών». Βασικό εργαλείο του μοντέλου, είναι η άμεση επικοινωνία με το ευρύ κοινό μέσα από κοινές ενέργειες προώθησης και προβολής τροφίμων και τουρισμού προς καταναλωτές και δυνητικούς τουρίστες.

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι σημαντικές δράσεις προβολής διενεργούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Επιπλέον το έργο ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις «Αυθεντικότητας» για σήμανση και «επώνυμη» χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς και τόπους προέλευσης αυτών. Σκοπός του έργου είναι, από τη μια οι τουρίστες να επαναγοράζουν τοπικά προϊόντα που γεύτηκαν στις διακοπές τους και οι αγοραστές ελληνικών τοπικών προϊόντων να θέλουν να γνωρίσουν τους Ελληνικούς προορισμούς.

Διαβάστε ακόμη

Coolcationing: Νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό η "στροφή" σε προορισμούς με λιγότερο θερμά καλοκαίρια

Σε διαβούλευση το Ειδικό Χωροταξικό για τον Τουρισμό

Εκδήλωση για το εταιρικό δίκαιο στις επιχειρήσεις τουρισμού

Φως στο τούνελ για εποχικά εργαζόμενους στον τουρισμό-Τι θα γίνει με το επίδομα ανεργίας

Τουρισμός: Σχεδόν διπλάσιοι οι επισκέπτες σε μια διετία

Όλγα Κεφαλογιάννη: Bιώσιμη και ποιοτική τουριστική ανάπτυξη

Διακοπές: Οι Νορβηγοί «ψηφίζουν» Ελλάδα για το 2024 – Οι «μυστικοί» και οι διαχρονικοί προορισμοί

Αστυπάλαια,Λειψοί, Νίσυρος και Καστελλόριζο στη λίστα των Times με τους 16 πιο χαλαρωτικούς νησιωτικούς προορισμούς στην Ελλάδα