Αντιρρήσεις από τη «Λαϊκή Συσπείρωση» για τα πολυώροφα κτήρια στη νέα Μαρίνα

Αντιρρήσεις από τη «Λαϊκή Συσπείρωση» για τα πολυώροφα κτήρια στη νέα Μαρίνα

Αντιρρήσεις από τη «Λαϊκή Συσπείρωση» για τα πολυώροφα κτήρια στη νέα Μαρίνα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1400 ΦΟΡΕΣ

Τις αντιρρήσεις της αναφορικά με την τροποποίηση χωροθέτησης και των περιβαλλοντικών όρων του τουριστικού λιμένα Μαρίνα Ρόδου, εκφράζει η παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης δήμου Ρόδου αντιδρώντας στην ουσία, στα νέα έργα που προβλέπεται να γίνουν στην περιοχή.

 

Ειδικότερα, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, ο επικεφαλής της παράταξης Τάκης Πότσος και ο πολιτικός μηχανικός Βασίλης Μάκος υποψήφιος με την παράταξη, αναφέρθηκαν διεξοδικά στην επένδυση που προγραμματίζεται να γίνει, ζητώντας την κινητοποίηση των φορέων και των πολιτών και το σταμάτημα της επένδυσης.


Όπως υπογραμμίστηκε χτες, μετά και τη σχετική ανακοίνωση για το θέμα της Πανεπιστημονικής Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών που έγινε μία μέρα πριν, εγείρονται ερωτηματικά, όχι μόνο για την προηγούμενη δημοτική αρχή αλλά και για τη στάση της νέας δημοτικής αρχής.


Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Πότσος, η παράταξη κατέθεσε ερώτηση στη δημοτική αρχή, αρχικά για το θέμα της πληρωμής των ενοικίων της Μαρίνας Ρόδου προς τον δήμο τα οποία είναι μεν βεβαιωμένα αλλά όχι και εισπραγμένα.
«Η απάντηση που πήραμε είναι ότι βρίσκονται σε ρύθμιση, έχουν ρυθμιστεί τα χρήματα και επανήλθαμε στο θέμα με αφορμή την ψήφιση του εκπροσώπου από πλευράς της νέας δημοτικής αρχής στην τριμερή μεταξύ της εταιρείας του δήμου και του ελληνικού Δημοσίου για την τροποποίηση της σύμβασης που έχει να κάνει με τη νέα Μαρίνα. Μία νέα κατάσταση που διαμορφώθηκε με ΦΕΚ και αναρτήθηκε στις 31/12/2023. Τυχαίο; Δε νομίζω.


Αυτό που είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς είναι ότι αρνήθηκαν σε επίπεδο δημοτικού συμβουλίου να συζητηθεί βαθιά το θέμα. Υπάρχει πολιτική συνέχεια, είναι οι ίδιοι πολιτικά και η συνέχεια των προηγούμενων. Είναι η δημοτική αρχή της υπεράσπισης μεγάλων συμφερόντων, είτε εγχώριων, είτε ξένων και παίρνουν παρακάτω ό,τι άφησαν στη μέση οι προηγούμενοι», δήλωσε ο κ. Πότσος και πρόσθεσε:


«Το μεγαλύτερο έργο στη Ρόδο είναι ο δρόμος που θα εξυπηρετεί τη Μαρίνα. Αυτός που γίνεται από τα παλιά Σφαγεία μέχρι την είσοδο της νέας Μαρίνας. Όλα γίνονται για το κεφάλαιο. Ποιους θα ωφελήσει αυτό το έργο; Γιατί δεν ήθελαν να συζητηθεί στο δημοτικό συμβούλιο; Γιατί δεν συζητιέται ο “βιασμός” της εικόνας του παραλιακού μετώπου της Ρόδου;


Όταν συζητάμε για κτήρια ύψους 28 μέτρων και άλλα 17 μέτρων δίπλα, μιλάμε κατά την άποψή μας για “έκτρωμα”. Ανάπτυξη και επιχειρηματικότητα σημαίνει κέρδη για τις μεγάλες εταιρείες, ενώ ο κόσμος δεν θα έχει πρόσβαση σε όσα ετοιμάζονται και θα τα πληρώσει άμεσα ή έμμεσα.


Οτιδήποτε, γίνεται δε γίνεται για να λύσει προβλήματα του κόσμου αλλά για να εξυπηρετήσει μεγάλα συμφέροντα. Και εφόσον πρόκειται για μία μεγάλη και ισχυρή εταιρεία γιατί δεν αποπληρώνει τα ενοίκια και βρίσκεται σε ρύθμιση με τον δήμο και γιατί η δημοτική αρχή έχει καταβάλει από τα δικά της ταμεία το ποσοστό το οποίο πρέπει να δώσει στο Δημόσιο που δεν έχει εισπράξει;»


Όπως τόνισε, είναι ανάγκη να γίνει κινητοποίηση των φορέων και του κόσμου και να υπάρξει ενημέρωση για το τι πραγματικά γίνεται στο νησί. «Αν είναι δυνατόν, να γίνονται τέτοιου είδους παρεμβάσεις και να μην έχει λόγο και άποψη το δημοτικό συμβούλιο. Τότε γιατί συνεδριάζουμε;

Προβλέπεται από στάθμευση υδροπλάνων, χώρος στάθμευσης 1500 οχημάτων πολυτελή δωμάτια μέχρι και πολυκαταστήματα και όσοι έχουν την αυταπάτη ότι η γύρω περιοχή θα πάρει αξία είναι γελασμένοι. Θα κλειστεί το παραλιακό μέτωπο για τα κέρδη συγκεκριμένης εταιρείας.

Όλα αλλάζουν, αρκεί ο κόσμος να το καταλάβει», κτέληξε ο κ. Πότσος. Από την πλευρά του ο κ. Μάκος, ανέφερε, ότι το έργο πρακτικά περιλαμβάνει μία επέκταση της μαρίνας προς το λιμάνι της Ακαντιάς και στην ουσία κλείνεται από κτήρια ύψους 28 μέτρων ενώ επεκτείνονται τα καταστήματα, κατασκευάζονται τέσσερις πύργοι ύψους 17 μέτρων, οικοδομούνται 22 πολυτελείς κατοικίες με πισίνα και 20 μεζονέτες που θα δημιουργήσουν ένα μεγάλο τείχος.

Οπότε κανένας κάτοικος ή εργαζόμενος από την περιοχή δεν θα έχει ούτε καν οπτική επαφή με τη θάλασσα.
«Θα επηρεαστεί η περιοχή. Δεν θα δροσίζεται το καλοκαίρι και θα έχει πολύπλευρες επιπτώσεις ενώ το πιο σημαντικό είναι, ότι αναφέρονται αντισταθμιστικά οφέλη των κατοίκων της περιοχής.

Ποια είναι αυτά; δεν θα επιβαρυνθεί το ήδη οξυμένο κυκλοφοριακό πρόβλημα που υπάρχει εκεί; Και πώς θα ενσωματωθεί αυτή η επένδυση στον χαρακτήρα της περιοχής;

Το πιο σημαντικό είναι, ότι όλη η αυτή η επένδυση είναι μακριά από τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής και του ροδιακού λαού. Έχει ανάγκη αυτή τη στιγμή ο ροδιακός λαός άλλες 20 πολυτελείς βίλες όταν υπάρχουν διαμαρτυρίες για έλλειψη στέγης εργαζομένων και δημοσίων υπαλλήλων;


Και στην Καλλιθέα δεν υπάρχει πρόσβαση στη θάλασσα με όλες αυτές τις ξενοδοχειακές μονάδες. Αν προχωρήσουν κι άλλες τέτοιες επενδύσεις ο πολίτης της Ρόδου δεν θα έχει πρόσβαση στη θάλασσα παρά το ότι θα είμαστε σε νησί και για να τη δούμε (σ.σ. τη θάλασσα) θα πρέπει να φτάνουμε στο Πρασονήσι», κατέληξε ο κ. Μάκος. 

Διαβάστε ακόμη

Κινητοποίηση της πυροσβεστικής για φωτιά που ξέσπασε σε σπίτι στην Παλιά Πόλη της Ρόδου

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του ΚΓ’ πολιτιστικού συμπόσιου της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών

Καταδίωξη και σύλληψη δυο διακινητών από το Λιμεναρχείο Ρόδου

Ξεναγοί: «Σθεναρό όχι» στο νομοσχέδιο που υποβαθμίζει το επάγγελμα

Σε λειτουργία το «Ψηφιακό Μητρώο Μελών Λεσχών Φιλάθλων»

Διαγωνισμός για την προστασία των ακτών σε Σορωνή και Καλαβάρδα

Απόφαση για επιστροφή χρημάτων εξαιτίας της πυρκαγιάς στη Ρόδο

Τροχαίο ατύχημα πριν από λίγο στην περιοχή Τραουνού