Kαμπάνια για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου σε Αγγλία και Γερμανία

Kαμπάνια για τα νησιά  του Νοτίου Αιγαίου σε Αγγλία και Γερμανία

Kαμπάνια για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου σε Αγγλία και Γερμανία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 807 ΦΟΡΕΣ

Ποσό ύψους 12.400 ευρώ, θα διατεθεί από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στην εταιρεία “MONOGRAM PARTNERS ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ”, η οποία αναλαμβάνει την υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου στην Αγγλία και τη Γερμανία, μέσω των λογαριασμών Aegean Islands στο Facebook, Instagram και TikTok της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Η καμπάνια θα υλοποιηθεί μέσω αναρτήσεων σε μορφή static, carousels, και video και θα απευθύνεται σε χρήστες των παραπάνω μέσων, ηλικίας 18-55, οι οποίοι ικανοποιούν συγκεκριμένα συμπεριφορικά κριτήρια και ενδιαφέροντα, τα οποία υποδηλώνουν προδιάθεση για διακοπές στα ελληνικά νησιά και ταυτόχρονα συχνά διεθνή ταξίδια.


Ο ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων (impressions) της καμπάνιας ανέρχεται σε 3.320.768. Επιπλέον των παραπάνω, για τους σκοπούς της προώθησης των νησιών στο TikTok, ο ανάδοχος θα δημιουργήσει δεκατρία video spots διάρκειας έως 30 δευτερολέπτων. Η ισχύς της σύμβασης είναι έως και τις 30 Δεκεμβρίου 2024.


Επίσης, η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, θα διαθέσει το ποσό των 37.200 ευρώ στην εταιρεία “GLOBAL MEDIA ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ”, η οποία αναλαμβάνει την υλοποίηση καμπάνιας διαφημιστικής προβολής των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου, της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου μέσω προγραμματικής διαφήμισης στο διαδίκτυο (online programmatic advertising).


Η καμπάνια θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας της εταιρείας Sojern, της οποίας η Global Media IKE αποτελεί τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα σε επτά χώρες και συγκεκριμένα σε: Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Σουηδία, Δανία, Πολωνία, και Τσεχία και θα υλοποιηθεί με τη χρήση δύο banners, ένα για τη Ρόδο και ένα για την Κω, διαφόρων μεγεθών καθώς και video spot 30’’ που προβάλλει συνολικά τα νησιά της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.


Οι διαφημίσεις της Ρόδου και της Κω, καθώς και το video, θα εμφανίζονται (στόχευση – targeting) όταν γίνονται αναζητήσεις για λέξεις – κλειδιά (keyword targeting) του συνόλου των νησιών της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, με βάση κατάσταση που έχει παραδοθεί στην GLOBAL MEDIA IKE.


Ο συνολικός αριθμός εμφανίσεων (impressions) των banners και του video spot ανέρχεται σε τουλάχιστον 4.392.857 (τέσσερα εκατομμύρια τριακόσιες ενενήντα δύο χιλιάδες οκτακόσιες πενήντα επτά εμφανίσεις). H κατανομή των εμφανίσεων ανά χώρα, αρχικά προσδιορίζεται από τον αλγόριθμο της εταιρείας Sojern, ενώ κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, επαναπροσδιορίζεται με κριτήριο την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της καμπάνιας σε κάθε χώρα. Η ισχύς της σύμβασης, είναι έως και την 31η Οκτωβρίου 2024.

Διαβάστε ακόμη

Στρατηγική για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος

Συνάντηση του Προέδρου Γιάννη Παπαβασιλείου και αντιπροσωπείας της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου με το Δήμαρχο Αλέξανδρο Κολιάδη

52 κρουαζιερόπλοια πρόκειται να καταπλεύσουν τον Ιούλιο στη Ρόδο

Τουρκική... απόβαση στα ελληνικά νησιά | Πάνω από 50.000 Τούρκοι σε λίγες ημέρες

Δεν θα χάσουν τις διακοπές τους στη Ρόδο οι Τούρκοι τουρίστες

Έντονο ενδιαφέρον από επιχειρήσεις τουρισμού στη Ρόδο για προσωπικό

Airbnb: Προσέφυγαν στο ΣτΕ οι εταιρείες βραχυχρόνιας μίσθωσης

Αρκετά καλά εξελίσσεται η σεζόν στο νησί της Ρόδου